Üzemeltető: Blogger.

13. Rimmel lakk teszt + sorban álló, tesztelésre váró lakkok

Sziasztok! Ahogy ígértem, ma hozom nektek a tesztet a Rimmel körömlakkjáról, valamint leleplezem a türelmetlenül sorban álló üvegcséket, amelyek a soron következő tesztek anyagai lesznek - remélem izgatottak vagytok! ;) Nos, meg is mutatom őket:

Egy levendulalila NYC lakk, az Essence barackja a C. B. Girlből, és egy királykék Lovely
A Rimmel lakk tesztjét pedig a tovább gombra való kattintással érhetitek el!


RIMMEL - 213. CUPCAKE PINK

Zsákmányolás helye: Újpest, Árpád Üzletház, Rossmann
Ár: 599 Ft (akcióban)
Mennyiség: 8 ml

 A Rimmel akciós állványát teljesen véletlenül láttam meg a Rossmannban császkálván, úgyhogy gondoltam odamegyek megnézni, hátha van valami szép szín, amim nincs. És akkor megláttam őgyöngyházfényűségét, akivel a szerelem egyenest fellángolt, s máris röppent a kosaramba egy másik rózsaszín Rimmel lakk kíséretében. A színe teljesen elbűvölt, és mivel akciós volt, és még sosem volt Rimmel lakkom, valamint így egy új márkát is be tudok mutatni nektek a blogon (4 érv szól mellette!) teljesen megérte. Imádom, hogy jó helyen voltam jó időben =) Őszintén szólva kicsit féltem a gyöngyházfénytől, mivel erről a színről az idősebb nénik körme jutott eszembe, és féltem hogy nekem hogy fog állni. Pozitívan csalódtam, a lakk a körmeimen is egy szerelem! És hogy mit ígér nekünk a Rimmel?

- egy rétegben fed
- 60 mp alatt szárad
- 5x erősebb körmök
- 1 mp alatti felvitel
A kép valamennyire visszaadja a gyöngyházfényt, a gyűrűsujjamon az Essence disco disco-ja van, csak kicsit hülyén sikerült lekapnom :D A mutatóujjamat pedig sikeresen összetollaztam (tudnám hogy csinálom!)

Alaplakk: Sissy Calcum Gel Builder
Fedőlakk: nincsen, nem akartam elrontani a gyöngyházfényt =)

Fedés: Nos, az ígért 1 réteg helyett 3 rétegben tökéletes és nem átlászó
Állag: Nem folyós, nem sűrű, pont tökéletes
Száradási idő: tényleg gyorsan szárad, legalábbis az első réteg, a második kettő már lassabban, de ez érthető
Tartósság: a lakk már az 5. napja van a körmeimen, és nagyon minimális a kopás - hihetetlenül tartós! (Most komolyan, a körmöm jó, az alaplakk jó, vagy a körömlakk jó? Eddig nem tudtam nektek olyat bemutatni, aminek a tartóssága ennél rosszabb lett volna.)
Ár: akciósan tökéletes, nem akciósról pedig nem tudok nyilatkozni

Mi valósult meg az ígértekből? Nos, nemtudom hogy mennyire lettek erősebbek a körmeim, de a száradási idő tényleg gyors volt, az ecsettel a felvitel is gyerekjáték volt, az ígért fedést viszont nem tartotta be.

Összeségében: 5/4, a fedés miatt. Egyébként pedig abszolút szerelem! :) Ezentúl biztos, hogy még sűrűbben fogom csekkolni az akciós állványt, ha a Rossmannban járok.

A következő tesztünk pedig egy levendulalila színű NYC lakk lesz, amit szintén akciósan vadásztam le a Rossmann polcairól, s így ki fog derülni, hogy megtaláltam-e a tökéletes színű levendula lakkot. Tartsatok velem a következő tesztben is!