Üzemeltető: Blogger.

12. Boldogságprojekt - első feladat, első hét összefoglalása

Sziasztok! Ahogy ígértem, ma megcsinálom a boldogságprojekt első feladatának összefoglalóját. Tudom, hogy most csalódottan áá-ztok, de megígérem, hogy holnap egy Rimmel körömlakk teszttel foglak benneteket várni! Na, sikerült már felcsigáznom az érdeklődést? Nagyon helyes! Akkor csapjunk is bele a lecsóba:

BOLDOGSÁGPROJEKT, 1. FELADAT ÖSSZEFOGLALÓ, TAPASZTALATOK

Nos, amikor belevágtam ebbe az egészbe, még én sem tudtam, hogy hogyan is fog működni, milyen lesz, egyáltalán működni fog-e, de azt tudtam, hogy szeretném kicsit más szögből szemlélni az életemet, és rájönni,  hogy mennyi pozitív dolog van körülöttem. (Emlékeztetőül: az első feladat az volt, hogy írjak egy héten keresztül legalább 2 pozitív dolgot, ami történt velem) Nos, amit el szerettem volna érni, az sikerült is. Minden héten sikerült összeszednem minimum kettő, és ami még jobban meglep - maximum 6 dolgot, ami jó volt aznap! És a legmeglepőbb:

1 hét alatt 23, azaz huszonhárom db pozitív dolog történt velem! Nem gondoltam volna, hogy ekkora szám fog kijönni. Ebben vannak vegyesen kisebb dolgok, nagyobb dolgok, egyszerű dolgok, összetettebb dolgok, de ez az egész 23 dolgot alkot. 23 olyan dolgot, ami mellett idáig pl simán elmentem, és elkönyveltem, hogy rossz napom volt. Ha nektek is hasonló, vagy esetleg több lett a szám, nagyon gyorsan gondolkodni kell, hogy merre szeretnétek továbblépni. Mert én ugyanezen az úton szeretnék továbbhaladni, amelyiken elindultam. Sőt, mostmár szokásommá vált, hogy este előre azon gondolkozom, milyen pozitív dolgok fognak velem történni holnap, sőt, a nap végén összegzem is azokat szintén. Ha ti is ugyanúgy szeretnétek folytatni, azt javaslom, írjátok össze egy füzetbe a napokat és a pozitív dolgokat, így sosem veszítitek el azokat szem elől.

És, most hogy megírtam ezt a kis rövid összefoglalót, nemsokára továbblépünk a második feladatra, sőt, már a harmadik is megvan. =) Ne feledjétek: csak maradjatok pozitívak!