Üzemeltető: Blogger.

14. Rossmann Haul és Boldogságprojekt folytatás

Sziasztok!

Sajnálom, hogy nem jelentkeztem mostanában posttal, de tegnap nem sokat voltam itthon, így a bejegyzés elmaradt. Ma az Árkádban lófráltam (és sikeresen összefutottam barátnőmmel aki épp a szülinapi ajándékomat vette meg a holnapi bulira, ez az én szerencsém:D) és természetesen nem maradhatott el a szokásos Rossmannba benézés sem. (Na jó, igazából körömlakklemosóért mentem be) Nemrég olyan Catrice lakkot láttam egy bloggerinánál, amibe egyből beleszerettem: Oh My Goldness. Lecsekkoltam a Catrice összes létező színét a googleban (nem kis munka ám!) és láttam, hogy van még 2 db gyönyörű metálos lakkjuk - a Heavy Metallilac és a George Bluuney. Ők is szerelmek lettek egyből a google képek alapján, és végül élőben is. Ha már ott voltam, rácsekkoltam a Cherry Blossom Girl kiadására is. Rengeteget gondolkoztam azon, hogy a meglévő 3 lakk mellé megvegyem-e a Fortune Cookie mustársárgát, de amikor ma az állványon csak az az egy darab lakk árválkodott, égi jelnek vettem, és már repült is a kosaramba.Aztán  megláttam egy gyönyörű csillogós rózsaszínt is a NYC-től, és elcsábultam (megint. Remélhetőleg benne megtalálom az áhított pasztellrózsaszín lakkot. Az se zavar, hogy csillogós. Légyszilégyszi!)

Amikor a sorban én következtem, a pénztáros csajszi elámult, hogy milyen szépek ezek a színek, úgyhogy ezt dicséretnek veszem az ízlésemet illetően :'D Viszont egyvalamit most már megfogadtam: NEM VESZEK TÖBB KÖRÖMLAKKOT MINIMUM 2 HÓNAPIG. Muszáj lesz betartanom (távolítsátok el a Rossmannokat a közelemből légyszilégyszi! Na jó, csak vicceltem, amúgy is megvettem már mindent, amit szerettem volna. Ja nem, még egy Miss Sporty lakk várat magára.Hupsz. Majd 2 hónap múlva...) És jöjjön egy sztárfotó a drágaszágokról:
                                         
A tovább gomb után pedig a Boldogságprojekt 2. feladata vár benneteket! Ja, és még valami: leváltottam a blog színeit lilára (elképesztő ez a szín, imádomimádomimádom, annyira őszies!) Így már olvashatóbb, és szebb is. Márcsak egy fejléc készítése van hátra...


               BOLDOGSÁGPROJEKT - 2. FELADAT, 8. RÉSZ 
                                                                                 
Nos, elérkeztünk a Boldogságprojekt 2. feladatához. Rengeteg feladat volt összeírva a listámban, viszont én kicsit csaltam, és előreraktam egyet, ami könnyen teljesíthető. Mégpedig:

2. feladat: szervezz a mostani / következő hétvégére bulit, vagy menj el bulizni / kikapcsolódni!

Jelentem, a feladat kész. :'D 2 héttel ezelőtt elkezdtem szervezni a szülinapi bulimat, ami holnap lesz, így 2 nappal az igazi szülinapom után ünnepeljük a néppel, hogy 19 lettem. :)

Remélem, hogy Nektek is sikerül összehozni valamit, és örülnék neki ha pár kósza kommentelő leírná a tapasztalatokat, vagy bármit, ami kikívánkozik belőle! ;)

Nemsokára jön a B.Projekt 3. része is!