Üzemeltető: Blogger.

87. Maybelline Colorama - Coral Rose teszt

Sziasztok!
coloramaüveg

Ma a Lora nyereményjátékán nyert lakk tesztjét hoztam Nektek, ami nem más, mint a Maybelline Coral Rose.


Maybelline Colorama - Coral Rose - (Már nem kapható)

Zsákmányolás: nyereményjátékon nyert lakk
Mennyiség: 7,5 ml

coloramaüveg

coloramaecset

Ezt a lakkot Lora nyereményjátékán nyertem, életemben elsőként nyerve meg blogos játékot. :)

coloramaköröm


Alaplakk: Essence Studio Nails 24/7
Fedőlakk: Essence S. Nails Nail Gloss Shine

Fedés: 2 réteg kell a tökéletes fedéshez
Finis: szép, visszafogott korall-barack
Állag: pont megfelelő
Felvitel: könnyű
Tartósság: a 2.napra 2 ujjamról pici darabka lepattogzott, 3. napra nem pattogzott több - erre fél pontot kap
Száradási idő: mindkét réteg több, mint 10 perc alatt száradt meg, ez így 0 pont
Ár: nem tudok nyilatkozni, nem vettem sosem ilyen lakkokat.
Ecset: vékony és hosszú, de a felkenés könnyű vele
Összességében: 7/6,5 Imádtam a lakk színét, sajnos a száradási ideje valami borzalom volt. Örülök, hogy nyertem ezt a lakkot, mert a Maybelline mostani szériájában nincs hasonló, régen pedig tuti nem vettem volna észre. Decemberi kedvencjelölt lett ez a lakk :)

TIPP: A budapesti Árkádban láttam kirakva leárazott Maybelline Mini Colorama lakkokat, volt fehér, halványrózsaszín, és pink, csapjatok le rájuk még időben!