Üzemeltető: Blogger.

Karácsonyi ajándékötletek 4-5. rész

Sziasztok!

Ma a Karácsonyi Ajándékötletek rovat utolsó két része következik.

Image Hosted by ImageShack.us


4. Bárkinek: saját készítésű mintás tányér
Image Hosted by ImageShack.us

A képen az én saját kezem által készített tányér látható!

Hozzávalók:

- sima üvegtányér
- mintás szalvéta
- decoupage kellékek
- akrilfesték

Költség:

1000 Ft körül

Lelőhely: 

hobbibolt

Egy karácsonyi mintás, saját készítésű tányérnak bárki tud örülni, hiszen szép dísz lehet karácsonykor a sütinek / ételnek. Én anno sokmindenkit leptem meg vele, nagy sikere volt :) A pontos technika menetét egy hobbiboltos eladó el tudja neked magyarázni.

Tipp: készítheted papírral is (kinyomtatott kép a papíron), én régebben az egyik barátomat leptem meg vele, hogy imádott kocsiját tányéron is nézegethette:D De akár lehet egy fénykép a családról, vagy rólad, vagy bármiről, a kreativitásod a határ.

5. Bárkinek: Saját készítésű decoupageolt dobozka

Hozzávalók:

- fa dobozka
- szalvéta
- decoupage kellékek
- fehér akrilfesték

Költség: 

1000 Ft körül

Lelőhely:

hobbibolt

Tavaly Karácsonyra készítettem sima natúr fa dobozkából decoupage-olt téli képes dobozkát, és ez is nagy sikert aratott, lévén bármit belerakhat a delikvens, az enyémet speciel ékszertartónak használták :) Sajnos erről nincs képem, de nagyon mutatós és szép lett. Igazából a decoupage technika maga igen sokoldalú, rengeteg csodálatos dolgot lehet vele elkészíteni, csak a fantáziánk szabja meg a határt.

 Itt véget ért a DIY ajándékötletek sorozatom, remélem volt olyanotok, aki hasznát vette! Én szerettem írni:)