Üzemeltető: Blogger.

86. Új tesztalanyok

Sziasztok!

Ismét nővéremnél jártam, hogy elhozzam tőle az utolsó adag tesztelnivaló körömlakkot. Sajnos kettőt nem tudok tesztelni (BeYu, Esteé Lauder), a Beyu kifogyott, az Az E.L pirosa pedig beszáradt. :()

tesztalanyok

Egy korallos-pirosas Opi, egy rózsaszín Miss Sporty, neonpink Moyra, világoskék F&F (eddig azt sem tudtam, hogy van körömlakkjuk!) és az előző körből maradt éjkék Chanel.

Érdekes lesz a neont és a rózsaszínt így tél közepén tesztelni, de bevállalós vagyok. :D Elöljáróban annyit, hogy felkentem a lakkokat 1-1 ujjamra kíváncsiságképp, és a legjobban az Opi teljesített, de szerintem ezen senki sem lepődik meg. Valamint azt a megdöbbentő felfedezést tettem, hogy nekem jól áll a neonpink! Nem gondoltam volna, a neonszínektől mindig is irtóztam :D

Melyikről szeretnétek tesztet látni hamarabb?