Üzemeltető: Blogger.

Arcápolás | Fytofontana Hydro Szérum

Fytofontana szérum

A Fytofontana Hydro széruma is egy olyan termék, amivel elég régóta adós vagyok nektek, így a mai posztban őt szeretném nektek bemutatni. A terméket a Fytofontana jóvoltából próbálhattam ki, saját választás alapján.

| A termék neve: Fytofontana Stem Cells Hydro szérum
| Kiszerelés: 30 ml
| Beszerezhetőség: www.fiatalodj.hu
| Ár: 10.319 Ft
| A termék leírása és ígérete: 
" A termék az arcbőr intenzív mélyhidratálására és teljes körű megújítására őssejtes hatóanyagokat, peptideket és Holt-tengeri ásványokat tartalmazó hatékony biotechnológiai koncentrátum, amely biztosítja a sejtek intenzív mélyhidratálását, ránctalanító hatású és elősegíti a természetes kollagénképződést a bőrben. A termék használata által a bőr nedvességtartalma fokozódik, tökéletesen hidratálttá válik, miközben az arcbőr megfiatalodik és ráncai kisimulnak."

hidratáló

Ha már régóta olvastok, tudjátok, hogy vízhiányos-száraz bőrrel rendelkezem, ezért nem is lehet olyan meglepő, hogy kipróbálásra egy szérumot választottam a márkától: van az a rossz szokásom, hogy leginkább csak akkor nyúlok ezekhez a termékekhez, amikor ősz-tél van, és a bőrömnek jobban szüksége van egy kis pluszra, mert egy szimpla hidratálókrém már nem elég.


A szérum csomagolása fekete-arany, ez mind a dobozon, mind a termék tubusán visszaköszön - utóbbi egy pumpás aranyszínű "tokban" kapott helyet, ami nagyon kézreálló és praktikus. A színe opálos- fehéres, az állaga kicsit zselés jellegű, de mégis nagyon könnyed. Minimális illata van, a bőrre felkenve kb. egy fél percig érződik, majd teljesen beszívódik, és mehet rá a hidratálókrém, majd a smink. Érezhetően más a bőröm állaga, tapintása a termék használatával: sokkal hidratáltabb, ruganyosabb és puhább - míg a téli szárazság idején ha lusta voltam és elhanyagoltam, a nap közepére hiába hidratáltam, a szemem alatti terület és az orcáim érezhetően szárazak voltak. A szérum sminkalapnak is tökéletes: mivel könnyed és gyorsan beszívódik, sokkal jobban terül rajta az alapozó és a CC krém, és segít abban is, hogy ezek ne emeljék ki az arc szárazabb részeit. A bőrömet egyáltalán nem irritálta, semmiféle negatív hatást nem tapasztaltam a használata közben. Egyedül a ránccsökkentő hatásáról nem tudok hitelesen nyilatkozni, mert egyelőre (szerencsére) még nincsenek az arcomon.  Összességében kijelenthetem, hogy a bőröm egyértelműen meghálálta ezt a kis luxust, amit ezzel a szérummal kapott.