Üzemeltető: Blogger.

#71 Illatgardrób | Avon Femme Exclusive

Avon Femme

Az évek alatt rá kellett jönnöm, hogy mindegyik parfümért odavagyok, amiben benne van vagy a szeder, vagy a fekete ribizli likőr (erre pont az Avon Attraction illata döbbentett rá), főleg ha az vaníliával és szantálfával van párosítva, így ezért lettem nagyon kíváncsi a Femme Exclusive darabjára is: egy meleg, orientális, bújós lila illatot képzeltem el a virtuális orrom elé.

| Illatjegyek:  Fejjegy: creme de Cassis (feketeribizli likőr),  körte | Szívjegy: virágos jegyek | Alapjegy:  fekete vaníliaesszencia, szantálfa
| Megjelenés éve: 2017
| A parfüm beszerezhetősége: Avon tanácsadók
| Az általam próbált kiszerelés: 50 ml (ez az egyetlen kapható kiszerelés)
| Típus: EDP
| Ár: 4.099 Ft (akcióban 2.999 Ft)

parfüm
A Femme kezdése elég harsány, kell neki egy kis idő, hogy kibontakozzanak a parfüm jegyei. Határozottan ott domborodik a creme de cassis a maga gyümölcsös édességével, a körte zamata, azonban számomra a virágos jegyek nagyon bezavarnak a koncepcióba: egyszerűen túlságosan kitüremkednek belőle, és előrenyomakodnak, így az illat meleg bújósból inkább virágossá válik rajtam, amit az én bőröm egész egyszerűen nem tolerál. A gyengéim a szedres-vaníliás-szantálfás illatok, de sajnos bármi amiben több virág van a kelleténél, egyszerűen elnyomja rajtam ezeket a jegyeket - szomorú vagyok, hogy ez a darab emiatt nem működik rajtam, pedig tökéletes édeskés őszi parfüm lehetne, és a virágos jegyek nélkül nagyon is tudnám szeretni, abszolút nem hiányolnám, ha kihagynák őket belőle.


PARFÜMINDEX (szubjektív, saját vélemény alapján)
Az illathoz passzoló évszak: ősz-tél, a virágossága miatt talán a tavasz is
Hatósugár: közepes, túl sok fújásnál nagyon harsány a virágossága
Korosztály: tiniktől a felnőtt korosztályig bárki
Tetszésindex: 5 / 4 (a virágos jegyek nélkül imádnám)
Együttműködés a saját bőrömmel: 5/2