Üzemeltető: Blogger.

Kávé a bőrödnek: Dazzy testradír

Dazzy

Valamikor még a nyár vége folyamán megkeresett a kávés bőrradírokat forgalmazó cég, a Dazzy, hogy lenne-e kedvem kipróbálni valamelyik radírjukat, én pedig igent mondtam, és hosszas hezitálás után a kókuszos verzióra esett a választásom. Lássuk!

| A bőrradírok kiszerelése: 200 g
| Összes variáció: sima kávés, kávés-kókuszos, kávés-csokoládés, kávés-citromos
| Beszerezhetőség: www.bestbonus.hu, www.illatszer-webshop.hu (Lásd még: a hivatalos honlapon, a vásárolni menüpontban)
| Ár: 5.895 Ft
| Hivatalos honlap: www.dazzybody.com

kávés bőrradír

A bőrradírok natúr színű, jól zárható zacskókban érkeznek - a szín jelöli az illatot, a kókuszos verzió világoskék. Lehet arcra és testre is használni egyaránt, bár én inkább az utóbbit preferálom, az arcomra túl durvának érzem a kávés őrleményt.

Fontos, hogy a radír álltában ne kapjon vizet, így én azt a verziót alkalmaztam, hogy egy kis müzlistálba szedtem ki pár kiskanálnyit  kevés kell belőle), a zacskót pedig visszazárva a helyére raktam.  Beleszagolva érződik egy kicsit a kávé mellett a kókusz is, használat közben azonban már inkább csak a kávé illatát érzem.

testradír

A radírban van: e vitamin, hidegen sajtolt mandulaolaj és szűz kókuszolaj; valamint barna cukor és tengeri só, illetve kávé. A benedvesített bőrre körkörös dörzsöléssel kell felvinni, majd öt percet fent hagyni és végül leöblíteni - akár az arcunkra, akár a testünkre használjuk. A radír szemcséi az én bőrömnek egy kissé durvák, emiatt arcra nem is használom, azonban nagyon kellemes érzés körkörösen, óvatosan beledörzsölni a bőrömbe. Miután lemostam, kellemesen puha bőrt hagy maga után némi (tényleg minimális) olajos érzettel - ez azonban egy idő után eltűnik.

Összességében szerintem nagyon gazdaságos a radír: kevés kell belőle és jól radíroz: ha valami természetes és kiadós darabot szeretnénk, jó választás, őszintén szólva az árát azonban kissé sokallom.