Üzemeltető: Blogger.

#70 Illatgardrób | Bvlgari Omnia Coral

Bvlgari Omnia Coral

Nem tudom ti hogyan álltok a Bvlgari illatokkal, én személy szerint még sosem próbáltam tőlük semmit, csak a parfümériák polcain illatoltam őket, most azonban ki is próbáltam egyet, mégpedig az Omnia sorozat Coral-ját, lássuk is!

| Illatkategória, Illatjegyek: virágos-gyümölcsös; Fejjegy: bergamott, goji bogyó | Szívjegy: vízililiom, hibiszkusz, gránátalma | Alapjegy: pézsma, cédrus |
| Megjelenés éve: 2012
| A parfüm beszerezhetősége: Parfum.hu webáruház
| Az általam próbált kiszerelés: 25 ml (Jewel Edition)
| Típus: EDT 
| Ár: 7.670 Ft

parfüm

Már az üvegcse kagylóformájából, és a parfüm színéből-nevéből lehet rá következtetni, hogy valami trópusibb, mediterránabb, nyári illattal lesz dolgunk  -  ezzel az első következtetésemmel nem is lőttem nagyon mellé: a Coral az egyik kedvenc nyári illatommá vált a tavalyi nyári tikkasztó hőségben (bevallom töredelmesen kinézve az ablakon, hiányzik a nyári időjárás...) Na de ne szaladjunk ennyire előre!


Az indítás kellemesen, fanyarul és frissítően pezsdítő: a bergamott savanykássága, később pedig a gránátalma és a virágok adnak neki egy lágy, gyümölcsös-virágos csavart. A végén a pézsma és a cédrus rárakja a pontot az i-re, és ad egy forró pezsgést az illatnak. Az egész kompozíció annyira jól összerakott, nekem akaratlanul is egy forró, perzselő nyári nap jut róla eszembe - amikor egy csöppnyi farmersortban és valami lenge topban megállsz, hogy kicsit átjárjon a nyári szellő, és lehűtse a naptól felhevült bőrödet. Ritkán szoktam ennyire odalenni citrusos illatokért, de minden ömlengés nélkül írom, hogy a Coral egész egyszerűen csodálatos, nála tökéletesebb fanyar, citrusos parfümöt el sem tudnék képzelni a nyárra... pedig én meg a citrusos parfümök nagyon messze állunk egymástól. A nyáron rengeteget hordtam mindenféle alkalomra, noha szerintem a Coral inkább hétköznapi illat, mint alkalmi - de ha nyárra kerestek egy darabot, ami egyáltalán nem édes, hanem inkább frissít, lehűt és felpezsdít, gondoljatok erre a bejegyzésre és ne hagyjátok ki a Coral levételét a polcról, legalább egy szippantás erejéig! 

PARFÜMINDEX
(szubjektív, saját vélemény alapján)
Az illathoz passzoló évszak: forró nyár
Hatósugár: közepes, túl sok fújásnál nagyon
Korosztály: fiatal felnőttektől az idősekig bárkinek tetszhet

Ti hogy álltok a Bvlgari parfümjeivel, próbáltátok már valamelyiket, esetleg pont a Coralt?  Írjátok meg bátran! :)