Üzemeltető: Blogger.

Haul | Június

DSC00091
Elég sok dolog összegyűlt júniusban amit vettem vagy kaptam, így arra gondoltam, hogy egy Haul bejegyzés keretében megmutatom Nektek is a zsákmányt. :) (Természetesen nem célom felvágni / hencegni, a bejegyzés nem ezért íródott.)
DSC00093
Sokan fogtok utálni érte, de sikerült megkaparintanom két Bloom Me up ecsetet a Müllerben - az egyik a púderecset, a másik pedig egy szemhéjpúder, összesen kb 1.400 Ft-ba került a kettő. Nagyon puhák, egyelőre még próbálgatás alatt állnak. :)
DSC00109
A Girls on Tour palettáját ajándékba kaptam az 1.000 Ft fölötti vásárlás mellé - azonban ezzel vannak terveim rátok nézve... ;)
DSC00102
Az Essences goodie bagem egy része, benne az áhított nude palettával. Ezek az Effect szemhéjpúderek pedig nagyon el lettek találva, hozok róluk tesztet amint tudok!
DSC00111
A csomag másik része :)
DSC00110
Érkezett egy csomag a Maybellinetől is, benne öt darab színes körömlakkal és két tusfilccel - utóbbiak már új tesztelő gazdájuknál vannak, aki remélem nemsokára meg is írja a vendégposztot róla. ^^
DSC00098
Lassan elfogyóban van a kedvenc Maybellne Dream Fresh BB krémem (ez lesz a harmadik tubus), és a Krémmánián le tudtam csapni az árnyalatomra, kapaszkodjatok meg: 2.000 Ft-tal olcsóbban, örültem is mint majom a farkának :) A kedvenc (szintén Maybelline) Master Shape szemöldökceruzám pedig már 2-3 centis, így belőle is jobbnak láttam utánpótlást szerezni - szerencsére itt is megúsztam olcsóbban,az éppen futó 25%-os akció miatt. A Claire's korall rúzsa pedig potom 500 Ft-ért jött velem haza - ennyiért simán megérte, nagyon gyönyörű színe van és épp itt volt az ideje, hogy kipróbáljak valami kozmetikai terméket tőlük.
DSC00100
Gyönyörű pirosas-narancsos korall szín, az árnyalat neve pedig találóan Coral :)
DSC00101
Ennek a gyönyörű gyűrűnek sem tudtam ellenállni - pedig bizsukban inkább az ezüst színűek felé húz a szívem, de ez a gyűrű megvett kilóra.
DSC00113
A La Roche Posay 50 faktoros napozófluidja és a Fabulon arckréme tesztelésre érkezett, nagyon remélem hogy előbbinek az időjárás is kedvezni fog az elkövetkezendő hetekben.... :(
DSC00112
A minták a Fabulon krémmel érkeztek a Szépségbolttól, a Rimmel itthon nem kapható Nude szemceruzája pedig Iparfümériás tesztelnivaló - mondtam már, hogy imádom hogy itthon nem beszerezhető dolgokat is árulnak? :)

Ennyi lett volna a bejegyzés, szerintem sok szuper dolgot sikerült beszereznem ebben a hónapban. Igényeltek esetleg július végén is egy hasonlót, vagy legyen alkalomszerűen inkább? (Megmondom őszintén, nem is mindig jut eszembe mindig, így örülnék ha megírnátok, nektek hogy lenne ez jobb. :))

Ti mit szereztetek be júniusban?