Üzemeltető: Blogger.

Júniusi kedvencek

DSC00064
Holnap végre túl leszek az utolsó vizsgámon is, és új lendületet kaphatok a blogolás terén is - sajnos a vizsgaidőszak és a munka mostanában nagyon rányomta a bélyegét a megjelenő bejegyzésekre a blogon, hiszen ha épp nem tanultam akkor dolgoztam - így esélytelen volt az, hogy bármit is előre megírjak vagy előre dolgozzak a tesztekkel. Na de most hogy vége a júniusnak, kezdjük is az új hónapot a kedvencek bemutatásával - aminek a száma csekély ugyan, de remélem így is találtok benne olyat, ami felkelti az érdeklődéseteket majd!
~ Sminktermékek ~
DSC00114
NYX Matte Finish sminkfixáló spray (teszt itt): Amióta megjött a kicsit melegebb idő, nincs olyan sminkelés, aminek a befejezésekor ne használnám. Kicsit szétoszlatja és szebbé teszi a sminket a bőrön, illetve tartósítja is - múltkor onnan vettem észre, hogy nem fújtam be az arcom indulás előtt, hogy orrfújáskor a zsepin látható nyoma maradt a BB krémemnek, márpedig a spray használatakor ilyen nem szokott történni. :D A legelső sminkfixáló amit kipróbáltam, és bátran tudom ajánlani nektek is - ha van lehetőségetek, próbáljátok ki, hasznos társ lesz!

Paese Smoothing primer: Amióta kézhez kaptam, azóta nem telt el olyan sminkelés aminél ne használnám. Ez a primer kifejezetten a száraz bőrre készült, így extra hidratálást nyújt az alapozó / BB krém felvitele előtt - ami nekem rengeteget segít, mert ha kissé szárazabb az arcbőröm sminkelés előtt, remekül hidratálja és sokkal egyenletesebben és szebben mutat a BB krém az arcomon. Lesz róla teszt a blogon majd, így nem is szólnék róla többet egyelőre :)

Chanel Aqualumiere rúzs, Montego: Ez a rúzs már 1-2 éve megvan, azonban időszakosan mindig bekerül a kedvenceim közé, mert a tipikus iskolapéldája a "my lips, but better" kifejezésnek. Egy szaténos fényű, rózsaszín, ami pontosan olyan színű mint az ajkam - így ha felviszem, igazi selyemfényű ragyogást kölcsönöz neki, ráadásul nem szárít és nagyon könnyű viselet.  Ha nincs kedvem valami nehezebbet feltenni, mindig érte nyúlok.

Essence kontúrceruza, Cute Pink: Szintén egy "my lips, but better" termék, és máig nem térek magamhoz, hogy ez konkrétan a maga 350 Ft-jával a tökéletes kontúrceruza számomra. Nem kemény az állaga egyáltalán, szépen siklik az ajkakon. Nagyon jól pigmentált matt rózsaszín, amit ha felkenek a számra,  akkor önmagában is úgy mutat, mintha a szám színénél egy árnyalattal sötétebb matt rúzst kentem volna fel. Emiatt sokszor csak önmagában viselem egy kis szájfénnyel vagy nélküle, de rúzsok alá is szuper, hiszen megnöveli a tartósságukat. Bravó Essence, ez a ceruza telitalálat nálam!
DSC00115

~ Körömlakkok ~
DSC00118
Maybelline Colorama, 83 (teszt itt): Tökéletes nyári vibráló rózsaszín, nagyon szeretem, bemutattam már a blogon is. :)

Essie Demure Vixen (teszt itt): A tökéletes nude körömlakk - olyannyira, hogy ez a legelső körömlakkom, aminek a negyede hiányzik már, és biztos vagyok benne, hogy ő fog elfogyni a leghamarabb. Lilás fényű nude szín, ami bármilyen szetthez illik - leginkább akkor szoktam felkenni, ha éppen valami szolidabb alkalomra igyekszem, vagy csak nincs kedvem a körmömön egy színesebb lakkhoz. Újra és újra szerelembe esek a felkenésénél, egyszerűen tö-ké-le-tes. Egy közepesen vastag és egy vékonyabb réteg kell a tökéletes fedéshez, de abszolút megéri - ilyenkor jövök rá újra és újra, hogy miért az Essie az egyik kedvenc lakkmárkám.

Ezek lettek volna az én kedvenceim júniusban :) És nektek? Várom a linkeket / beszámolókat kommentben!