Üzemeltető: Blogger.

Haul | Glamour napok + egyebek

haulka

Mivel a Glamour napi zsákmányom igen csekély lett, ezért úgy gondoltam hogy hozzáveszem a hónapban összevásárolt többi kisebb-nagyobb dolgot egy a blogon rég nem látott haul bejegyzés keretében.
DSC00122
Avon testpermetek (dinnye, cseresznye)

Ezekre Zizitimnek hála, igen kedvezményes áron sikerült lecsapnom a Krémmánián, ugyanis 400 Ft volt darabja. A kókuszos parfümös csalódásom után kellett valami amit locsolhatok magamra nyárra, és ez a két gyümölcsös permet tökéletes táskalakó lesz erre a célra. Innen is köszönöm, ha olvasod! :)
DSC00135
Rexona Maximum Protection dezodor

Kettőt is elfogyasztottam már belőle (a lila és a zöld verziót) így ideje volt beszerezni az utánpótlást. Igazából az új korall verziót szerettem volna, de azt már elkapkodták a Rossmannból. Sajnos ahogy írtam, a tervezett Tescos kupon 25% helyett csak - 10% jött le belőle, így 1176 Ft-ért jött velem haza.
DSC00134
A Catrice Celtica kollekciós krémpirosítóit képtelen voltam ott hagyni a polcon (főleg, hogy sikerült találni nem beletapicskolt verziót), amit utólag nem bántam meg. Végre van krémpirosítóm...:) Időközben pedig megérkezett Ebayről a Real Techniques ecsetke picit gagyibb mása, kíváncsi leszek rá mit tud. A Catrice Eyebrow Filler pedig az egyetlen Glamour napos zsákmányom, erre használtam fel a Rossmannos 25%-os kupont, így 824 Ft-ért jött velem. Kellett valami amit a Maybelline ceruzámmal felváltva használhatok, mert brutális milyen gyorsan fogy - nem mellesleg a Catrice darabjáról is jókat hallottam.
DSC00133
Erre a gyönyörűségre teljesen véletlenül találtam rá a Takkoban, utolsó darabként leárazva. Majdnem nem jött velem, de utolsó pillanatban visszarohantam még érte (ha valamiből utolsó darab van és nagyon tetszik és nem hozom el, annak tuti bűnbánat a vége mindig...) így az enyém lett. Mostmár csak azt bánom, hogy a csodaszép barackos-korallos színűt nem hoztam magammal....
DSC00123
Veronica Roth: A beavatott
A Sugárban sétálgatva barátommal kaptunk egy-egy kuponfüzetet a kezünkbe, így gondoltuk hogy benézünk a könyvesboltba. Eredetileg az Éhezők Viadala Futótüze lett volna a kiszemelt célom, de amikor megláttam a polcon a Beavatottat, nagyon-nagyon kíváncsi lettem rá. (Hjaj, és mennyi könyv leledzik még kívánságlistán...), őt is kedvezményesen hoztam el 2990 Ft helyett 2200 Ft körül.

Ennyi lett volna a zsákmányos bejegyzésem, úgy érzem csupa jó és szép dolgot sikerült vásárolnom, úgyhogy ideje visszafognom magam kicsit a költekezés terén. :) Ti mit vettetek utoljára?