Üzemeltető: Blogger.

Bemutató | Koees.com - Nyári felsők

Együttműködésre nyílt lehetőségem a Koees.com webáruházával, így arra gondoltam hogy élek vele. A feladatom csupán annyi, hogy két cikket kell írjak róluk / a kínálatról, így belevágok, meglátjuk mi sül ki belőle. Kicsit szétnéztem a weboldalon, és első körben összeszedtem öt olyan felsőt ami nagyon megtetszett és szívesen hordanám én is.
china wholesale clothing paypal
china wholesale clothing paypal 
Ez a menta színű lenge blúz nyáron igazi jolly joker viselet lehet, szerintem csodaszép!

wholesale fashion clothing china
    A fodor idén nyáron újra nagy divat lesz, igazi bájossággal és romantikussággal ruházza fel a viselőjét.

wholesale clothing suppliers china
Egy lazább felső a rohangálós napokhoz elengedhetetlen - én ezekben általában a félvállas megoldásra szavazok, de ez is jöhetne bátran!
wholesale clothing suppliers nyc
                                Egy csipkés, vékonyabb hosszúujjú sem maradhat ki a ruhatárból.

cheap summer dresses online india
Ez a bájos rózsaszín felső pedig egyszerűen csak vonzotta a tekintetem, gyönyörű a színe!