Üzemeltető: Blogger.

Gardrób mustra

Njoythestyle Reni meghívásának köszönhetően a mai második bejegyzésben bepillanthattok kicsit a gardróbomba. Őszintén szólva, utálok ruhákat fotózni mert teljesen alaktalannak és bénának néznek ki a képeimen, de vágjunk is bele! :)

1. A kérdéseket a megadott .png formátumban kell beilleszteni a bejegyzésbe a szokásos módon, a „Kép beszúrása” funkcióval.
2. Válaszolj a kérdésekre szöveg és fénykép formájában. 
3. A bejegyzés aljára linkeld be azokat, akiknek kíváncsi vagy a ruháira. 
4. E-mailben értesítsd a kiválasztott személyeket, és küldd el nekik a kérdések képeit (.png formátumban vannak, egyszerűen csak csatold, ahogy a fényképeket kell) a feladatleírással és a Gardrób Mustra logóval együtt.
5. A bejegyzésnek így kell kinéznie a gyakorlatban: GM logó, feladatleírás, kérdés-kép, alatta szöveg, majd kép a ruhákról.


DSC09997
Ez a Tommy Hilfiger pulcsim idejét sem tudom hány éves, de egyszerűen imádom és képtelen vagyok megszabadulni tőle.
DSC00002
Ez a fekete Camaieu ballonkabát konkrétan tegnapi szerzemény... :) Sajnos a kép nem adja át, de igazi hosszú, alakra simuló tavaszi, öves fekete szépség - amire ráadásul 20% kedvezmény volt az üzletben, és még valami csoda folytán volt belőle S-es, így nem volt kérdés hogy jön velem - épp tavaszi kabátlesben voltam. A sötétkéken gondolkoztam még nagyon, hiszen az is gyönyörű volt, de végül ő lett a befutó. Ha tudjátok, lessétek meg ezeket a kabátokat, nagyon szépek!

DSC00016
Ha kék, akkor egyértelműen a Terranova alakra simuló, kék farmere. Szeptember környékén vásároltam amikor ügyesen beleakadtam egy szekrényfogantyúba és elszakítottam a kedvenc világos farmerem, majd a másik kedvenc farmerem is szétszakadt - magától. (Szia Murphy, puszillak innen is!)

DSC00019
Miután rongyosra hordtam egy Woman's Secret rózsaszín pizsialsót, elbandukoltam az F&F-be, hogy keressek egy csajos darabot - és ez a szívecskés, szürke pizsigatya jött velem haza. A felsőrész mindig változó, általában ujjatlan topokkal viselem.

DSC00021
Nagyon kérdeznem sem kellett tőle, ez a Tally Weijl szoknya a kedvence rajtam. Általában tavasszal-nyáron viselem egy csipkés barna toppal, de volt már rajtam télen is vastag harisnyával.

DSC00024
Most picit csalok, mert idejét sem tudom mikor kaptam utoljára ruhát ajándékba. Ez a Nike táska még szülinapi ajándék volt, és hű társam az egyetemi napjaimon, amikor 300 oldalas könyveket cipelek magammal, és a normál rohangálós táskáimat nem akarom és nem is tudom leterhelni. Manapság nagyon divatos ezzel mászkálni, nálam viszont a praktikussága és a nagy hely miatt gyakori társ.
DSC00030
Ezt a sárga, feszülős Tally Weijl farmert 2.000 Ft-ért vettem még kb. 2 éve, de azóta sem nagyon volt rajtam, nagyon mellélőttem ezzel a színnel sajnos. Kicsit csalóka a kép, mert nem pasztell, hanem élénksárga, és emiatt nem igazán szeretem.

Köszönöm szépen a meghívást Neked Reni, remélem nem okoztam csalódást! ;) Én nem jelölnék további bloggereket a kitöltésére mert már nem tudom fejben tartani lassan ki csinálta meg és ki nem, de bárki aki szeretné megtenni, érezze magát feljogosítva és linkeljen be nyugodtan. :)