Üzemeltető: Blogger.

#3 Illatgardrób | Mexx Energizing

DSC09939

Most jött el az ideje, hogy írjak nektek erről a parfümről alapos használat után. Mint ugye tudjátok, a Mexx márka megújulásával és egységes csomagolásával egyetemben jött ki ez az illat, mely az Energizing névre hallgat, és női-férfi változatban egyaránt kapható. 


Fejillat:

narancs
görögdinnye
ropogós áfonya

Szívillat:

rózsaszín guava
rózsa
trópusi málna

Alap:

szantálfa
pézsmás jegyek
fás jegyek

DSC09944

Az illat kompozíciója alapvetően a gyümölcsös, frissítő kategóriába tartozik. Kifújás után közvetlenül én még nem a gyümölcsös jegyeket érzem, hanem egy icipicit a fás jegyekből - ahogyan változik az illat, úgy tűnik fel benne a málna, és a narancs illata. A görögdinnyét és rózsát az én orrom pl abszolút nem is érzi benne. Maga az illat nem émelyítően gyümölcsös, inkább olyan könnyedén körülvesz típus - és meglepetésemre elég tartós is! Még a nap végén is éreztem magamon az illatát. Nem egy nehéz illat, bár én inkább általában picit "sportosabb" alkalmakra szoktam használni, egy-egy csinosabb összeállításhoz pl szerintem annyira nem megy az illata.

A környezetem is szerette, bár anyukám orrának kifejezetten nem tetszett pl - de ahány ember, annyiféle illat, mint tudjuk. Azonban a parfüm számomra picit trükkös. Néha felvesz egy érdekes felhangú illatot, ami annyira nem tetszik, máskor pedig ha beleszagolok, csak a gyümölcsöket érzem. 

Összességében szerintem egy aranyos kis illat, aki valami könnyedre vágyik, annak mindenképpen ajánlom - szerintem én tavasszal jobban szeretni fogom majd a könnyedsége miatt.(A csomagomban lapult egy férfi változat is, amit a barátom használ, szóval esetleg ha szeretnétek véleményt a férfi illatpárról a barátom és az én szememből, írjatok nyugodtan! :) )

A parfüm 15, 30, és 50 ml-s kiszerelésekben kapható, illetve egy 75 ml-es natural spray formájában.

Szeretném nektek megmutatni a reklámykampánynak a zenéjét, amit James Blunt énekel - már a bemutatón is nagyon a fülembe mászott, annyira kis kedves és vidám dal, nekem nagyon tetszik.