Üzemeltető: Blogger.

Körömlakk | Anny: Trick or treat

DSC09930

Ez a mini Anny lakk a Spooky Glamour in Hollywood kollekció része, és már régóta be szeretném mutatni Nektek. Íme!


Először is: egyelőre kísérletezgetek a bent fényképezéssel a fehér háttér előtt, ezért váltakozó a képek minősége. Másodszor pedig sajnos úgy alakult, hogy a lakkot a kezeimen a 4. nap után tudtam lefotózni, ezért van ilyen állapotban - bár ha belegondolok, ez jó képes bizonyíték lehet sokszor a tartósságra.. :)

| ANNY: 165.80: TRICK OR TREAT |
DSC09933

DSC09936

Az Anny gyönyörű négyzetes üvegcséje 6 ml lakkot rejt, az ecsete hosszúkás, de klasszikus. Megmondom őszintén, én sokkal jobban kedvelem a szélesebb ecseteket, de viszonylag jól elboldogultam ezzel is. Egy rétegben is szépen fedett, azonban én a biztonság kedvéért szokásosan kettőt pakoltam rá, mivel az első réteg eléggé csíkozódott sajnos, de egy második réteg megoldotta a problémát. Viszonylag gyorsan is szárad , nem kellett sokat várnom a két réteg között. Maga a lakk narancsos-piros színű. Szép fényesre szárad fedőlakk nélkül is, illetve ahogy látjátok a képen, tartós - a lefotózott képek a körmeimről ma, a negyedik napon készültek. Némi kopás a körömvégeknél, illetve  a jobb mutatóujjamon kopott le egy érdekes mintában, de ennyi történt összesen. 

A szín nem nyerte el teljes mértékben a tetszésemet, rájöttem hogy nem igazán húz a szívem az ilyen narancsos-pirosas árnyalatok felé (pl Opi My Paprika is Hotter than yours, amit szintén teszteltem már), viszont nagyon jó volt végre kipróbálni az Anny márkáját is :)

A Spooky Glamour in Hollywood kollekció 6 db lakkot foglal magába, mindegyik 6 ml-es, és 1.490 Ft-ba kerül, ebben a hónapban, októberben kerültek a polcokra a Douglas parfümériákban.