Üzemeltető: Blogger.

Körömlakk | Anny: Be Glamorous

DSC09947

Ma ismét egy Anny lakkot hoztam nektek, ez a gyönyörűség a Primőr találkozón kapott lakkjaim között volt, és úgy gondoltam ha lúd, akkor legyen kövér, úgyhogy ezzel folytatom a sort. Lássuk! :)


| ANNY 302.50: BE GLAMOROUS |
DSC09955

Fotó bent

A szögletes üvegcse 15 ml lakkot rejt magában. Az ecset széles, aminek nagyon örültem, ugyanis ha emlékeztek, a mostani trendkiadás mini lakkja (link) mini ecsetet is kapott, és picit nehezebb volt vele a lakkozás.
DSC09959

Fotó kint

Lányok, ez a lakk egy álom! És most nem viccelek, ugyanis az előző Anny lakkhoz képest nem tapasztaltam semmi csíkozódást, gyönyörűen terült a körmeimen, illetve az ecset segítségével hibátlanul és két húzással sikerült felvinnem. Egy rétegben is szép hatást érhetünk el, de kettőben jön ki az a gyönyörű aranyfényű bézs-nude, amit sajnos se a benti, se a kinti fotókon nem sikerült elkapnom nektek, csak nagyjából. Nagyon gyönyörű színe van, ezzel az aranyfénnyel igazi különlegesség - és tipikusan az a szín, amit viselhetsz bárhová, mert visszafogott és elegáns. Azt hiszem, új kedvenc nude lakkom lett az Essie Demure Vixen mellett, az pedig igencsak nagy szó! A tartóssága is kiemelkedő, már a 4. napja van a körmeimen, és minimális kopás van a körömvégeken, illetve a jobb körmeim széleinél pattogzott fel nagyon picit. Azt viszont nem sikerült kiderítenem, hogy melyik kiadáshoz tartozott, mert a mostani őszi kollekcióban nincs benne, illetve az alapban sem láttam a nevét.

Igaz, hogy az ára kb. egy Opi lakkéval azonos, de ha mindegyik nagy kiszerelésű Anny lakknak ilyen a minősége, akkor bőven megéri! Én bátran adnék neki értékelésként 5 pontot az 5-ből :)