Üzemeltető: Blogger.

Primőr bloggertalis zsákmányok

DSC09968

Megígértem nektek, hogy egy összefoglaló képes bejegyzésben bemutatom a Primőr blogtalálkozóján kapott termékeket, úgyhogy íme! :) (A bejegyzés nem abból a célból készült hogy dicsekedjek, ha esetleg ez valakinek megfordulna a fejében) Amiről szeretnétek tesztet először, írjátok meg nyugodtan! Igyekezni fogok most a termékeket sminkben, illetve teljes valójukban megmutatni, hiszen sokan kértétek, így igyekszem ennek eleget tenni a jövőben.

ARC

DSC09969
                                            Essence alapozó és Max Factor CC krém

A CC krémnek nagyon örültem, hiszen elég régóta ki szerettem volna már próbálni (addig viszont semmiképpen sem, amíg van a Maybelline BB krémemből), így most eljött az idő. Párszor használtam eddig, még barátkozós fázisban vagyunk, nem érzem az igazinak, de mindenképpen lesz róla részletes teszt előtte / utána képpel, ha kitapasztaltam, hogy hogyan is működik.

DSC09979

Max Factor Creme Puff ünnepi csomagolásban, Artdeco Color Art pirosító, és Essence pirosító

Mindhármuknak nagyon örültem, mikor megláttam őket a csomagomban, hiszen eddig csak transzparens púdert használtam, illetve az Artdeco termékeivel nem ápoltam közelebbi kapcsolatot, sem az Essence pirosítóival. Elöljáróban annyit, hogy a púder nagyon tartós, az Artdeco pirosítója pedig brutálisan pigmentált, első próbálkozásra egy szép kis bohócsminket gyártottam vele. (Pedig nem nyomtam ám bele az ecsetet, volt is meglepődés rendesen...) Lesz róluk is teszt mindenképpen.

SZEM

DSC09974

Essence és Beyu spirálok

Négy, azaz 4 darab szempillaspirállal tértem haza - és megvallom őszintén, ennek nem örülök annyira, hiszen így is van már három darabom készleten, amit felváltva használok. (sosem fog elfogyni, attól tartok) Az egyiket mindenképpen szeretném kisorsolni egy nyereményjáték keretében pár aprósággal még, egyet megkap anyukám, egy Beyu-t és egy Essence-t pedig megpróbálok teljes használat alá venni és tesztelgetni. (Jaj, és ki ne felejtsem, hogy az Artdeco-tól is kaptunk egy mini spirált) A Beyu spiráljáról eddig annyit, hogy nagyon pici keféje van, ilyet még nem is láttam - viszont az én picike szememhez tökéletes, éljen hogy valaki erre is gondolt! A két spirálról is lesz részletes képes teszt. (Meg lógok még nektek egy Astorral és Maybelline-nel is)

DSC09978

Essence I love smokey eyes szemceruza, Max Factor Wild szemceruza arany színben, és Essence Crystal Eyeliner

Reménykedtem benne, hogy az Essence ceruzája vízálló, de sajnos nem az. Itt még egyik termékkel sincs előzetes tapasztalatom, nem próbálgattam őket nagyon, de ha szeretnétek, hozok róluk is tesztet.

DSC09981
Artdeco szemhéjalapozó, Max Factor Wild szemhéjpúderek (lila és barna), Essence Metal Glam szemhéjpúderek

Az Artdeco szemhéjalapozójának is iszonyatosan örültem, hiszen egy elég legendás sminktermék ha szabad így mondanom, viszont nem akartam addig kipróbálni, amíg az Essence szemhéjalapom el nem fogy. Elöljáróban annyit, hogy végre valami ami nem ronda bézses-sárgás színű, és nagyon könnyen eloszlatható! A Metal Glam türkize pedig csodásan építhető, gondolkozom hogy összedobok vele és a lila Max Factorral valami őrültebb sminket :) Ti mit szólnátok egy kék-lila kompozícióhoz?

AJAK
DSC09977

Essence Cheesecake & Strawberry, Beyu Crystal Gloss, Essence Glow Tinted Lip Balm, Essence rúzs

Mennyi rózsaszín cukiság! :)) Az Essence szájfényének és rúzsának külön örülök, hiszen akárhányszor vadásztam őket a Rossmannokban, még nem voltak kitéve. Elöljáróban annyit, hogy ugyan a kedvenc ajakfényem verhetetlenül a Lily Lolo márkából való, és letaszíthatatlan a trónjáról (teszt volt már róla ITT), nagyon szívesen vetettem bele magam ezeknek a tesztelésébe. Elöljáróban: Az Essence szájfény illatait egyszerűen én nem érzem annak ami a csomagolásán van írva (se eper, se sajttorta, egyáltaán semmi), a Beyu szájfénye zseniális, az Essence balzsama pedig elég gazdag és jó illatú. A piros rúzzsal pedig még barátkozunk... Számíthattok részletes képes tesztekre!

KÖRÖM
DSC09971
Essence Colour & Go lakkok, Anny lakk, Kallos, Nyc és Lovely lakk

Itt picit csaltam: csak az első három származik a blogtaliról, a másik hármat Nikivel cseréltük :) Az Anny lakkját már láthattátok tesztben itt, és nemsokára érkezik a többi is :)

ECSETEK
DSC09973

A Max Factor púderecsetet meglepetésként kaptuk a csomagba. Őszintén szólva fogalmam sem volt róla, hogy a Max Factornak vannak ecsetei, bár nem is igazán láttam őket sehol még :) Az Essence ecsetkéje pedig francia manikűr festéséhez való, érdekesnek tűnik, ki fogom próbálni mindenképp :)

Melyikről szeretnétek tesztet legelőször? :)