Üzemeltető: Blogger.

143. 52 WNC: Valentin napi körmök



Sziasztok!

Ma elhoztam Nektek a kihívás azt hiszem 7. heti manikűrjét, a témát pedig már mindenki kitalálta...
A képért ezer bocsánat, nem tudtam fényben fotózni, ráadásul a körmömet megfogta vmi lakk, és csúnya lett. :( Valaki fehérítésre ötlet?





Felhasznált lakkok:

Rimmel Princess Pink
Lovely MR ezüst
QY rózsaszín

+ Crystal Nails szívecskés körömdíszek.

A többiek munkája:

(a listát holnap megírom, ígérem!)

A Valentin napról: Sokan írtátok már, hogy nem szeretitek ezt a napot, felesleges felhajtás. Szerintem is. Remélem nem bánkódott senki, amiért egyedül van / vagy volt, nem éri meg csajok! Részemről én úgy készültem még januárban, hogy majd elterelem a figyelmem, aztán úgy alakult, hogy mégsem maradtam egyedül februárra, de a mai nap mindenféle Valentin napi rózsaszínség meg cukiság nélkül zajlott, mégis nagyon jó nap volt. Holnapra meg már senki sem fog emlékezni a Valentin napra...