Üzemeltető: Blogger.

144. Eyecandy - Tavasz a levegőben: Flormar P16 swatch

Sziasztok Csajok!

Úgy döntöttem, hogy ezentúl ha lehet megpróbálok swatchot hozni az épp tesztelt lakkról, hogy legalább egy kis színmintát lássatok, aztán pedig majd x nap múlva jön mellé a szöveges teszt is. :) A mai napon fogtam magam, kiraktam az összes lakkot ami már volt rajtam de a blogon nem mutattam be / nem volt rajtam és a blogon sem, és a választásom végül erre a korallszínű lakkra esett. Valami vidám, tavaszias színre vágytam, hiszen az ablakomon bekukucskáló napsugarak is azt súgják már, hogy nemsokára tavaszodik. :) A képeket bent készítettem, vaku nélkül, lusta voltam kimenni az erkélyre, így meg kell mondjam, a lakk színe még csodálatosabb élőben. A teszthez viszont már igyekszem még élethűbb képet hozni :)

DSC00086
photo sharing sites

DSC00091

Nem vittem lakkos üveget a nappaliba, így jobb híján a távirányító akadt a kezembe :D A szemfüles olvasók hamar észrevehetik, hogy jelentősen megrövidült a körmöm - kénytelen voltam levágni

DSC00114

Hogy tetszik Nektek a lakk?:)