Üzemeltető: Blogger.

117. Mini Haul és ajándék

Sziasztok!

 Ma úgy döntöttem, hogy lecsekkolom én is a Müllerben az Essence akciót. Volt róla elképzelésem, hogy mit szeretnék vinni: vagy a holo, vagy a night in vegas toppert, és megsasolni a kétvégű lakkokat. Na, ebből nem lett semmi, ugyanis mindent lefosztottak és elkapkodtak az akciós cuccokból...

DSC00043

Ezt a zöld darabot még úgy mentettem ki, kb három db árválkodott még belőle. A tovább után megtudhatod, mi a helyzet az akció-fronton.


 A Corvin negyednél lévő Müllerben még volt 3 fajta Colour 3 lakk: midnight date, a walk in the park, és a tickets to the show, ebből én a kék és a zöld között vacilláltam, majd miután meggyőztem magam, hogy kékem már van egy rakat, így a 2013-as év slágerszínének kikiáltott smaragzöld lakk jött velem. A Blahán lévő Europeumban topperek semmi, kétvégű lakkokból üres állvány... Rossmannban pedig se híre, se hamva nem volt akciónak. Azért a Shopping Trip in Soho lakkot még szeretném levadászni, ha valaki valahol lát, sikítson!

A rózsaszín QY lakkot pedig barátnőmtől kaptam, mondván hogy ő megvette, de egyszer használta, és nem szokott körömlakkozni nagyon, pici a körme, így rám hagyományozza. Örültem is neki, mivel QY márka még nem volt a kezemben (annyit tudok róla, hogy kínaiban lehet kapni). D. azért figyelmeztett, hogy lassan szárad, és büdös. Fel vagyok készülve :D A lakk egyébként halvány rózsaszín, benne csillámokkal és pici csillagokkal, amik nehezen levadászhatóak belőle. Ahogy nézem, fedőlakként fogja megállni csak a helyét, de egyébként nagyon szép, kár, hogy nem sikerült normális fotót lőnöm róla.

Ti mit csíptetek el eddig az Essence kiárusításaiból? Mit szeretnétek még?