Üzemeltető: Blogger.

118. 10.000

tízezer


oldalm

Túlléptem a 10 ezres oldalmegjelenítést, köszönöm szépen mindenkinek! :) Ugyan nem tudom mennyire pontos a Blogspot számlálója, én mindenesetre hiszek neki. Köszönöm mindenkinek aki olvas, rendszeresen kommentel, és aktív!


Úgy néz ki, hogy amíg a tél tart, nem fogok tudni hozni sok körömlakktesztet, ma akartam fényképezni a BYS üvegét, hogy feltehessem a tesztet végre, meg 2 swatchot (She piros és Essence zöld), de sajnos már sötétedés után értem haza. x.x

A következő poszt ismét egy Boszorkánykonyhás receptről fog szólni, ahhoz van fotós anyagom csak. :S De mostanában több ilyen jellegű poszt is fog jönni, pl készül egy a hajápolási rutinom megváltoztatásáról is. Rájöttem pár dologra, és úgy döntöttem, hogy ezeket szeretném megosztani veletek. Senki ne értse félre, nem akarok átmenni "bjútiba" teljesen, a fő profil még mindig a lakkmánia, csak ha képtelen vagyok normális fotókat lőni a lakkokról, akkor nem tudok tesztet hozni, és ha nem tudok tesztet hozni, akkor sem áll meg az élet, mert rengeteg mindent szeretnék megosztani még veletek.