Üzemeltető: Blogger.

79. Haul

Sziasztok!

Régen volt már zsákmányos bejegyzés (mondjuk nem is lesz gyakran, ha veszek is valamit, nem igazán az én stílusom, hogy mindenről csináljak egy haul-os posztot, ez ritka), úgyhogy ma még ezt hoztam nektek. Ma az Árkádban jártam (már vagy 3xorra, még mindig karácsonyi ajándékok után kutatva), illetve a Duna Plázában is, és amellett, hogy még több karácsonyi ajándékot sikerült beszereznem (lassan, de biztosan haladok), magamnak is kellett vennem pár dolgot. Egy külön posztban majd megmutatom a gyűlő ajándékhalmazt is, ami a gazdáira vár. :)


A legfontosabb: beújítottam egy sapkát (karácsonyi kívánságlistán szerepelt), ami szép is, kötött is, és meleg is, úgyhogy örömködés van. Most így visszanézve, nem értem, hogyan élhettem én idáig sapka nélkül,  a fülem egyszerűen lefagy, még kapucniban is. Öregszem, na. Kicsit bumfordinak néz ki, de felvéve egyáltalán nem az. Több boltot véigjártam érte, végül a Camaieu-ben találtam meg a megfelelőt (a többiben vagy vékony volt, vagy drága, vagy semmilyen.) Mondjuk az ára elég borsos (1195 Ft), de mivel tényleg vastag, nem csak egy kis semmi anyagból van, így nekem megérte. (Ráadásul ez volt az utolsó fekete db a boltban, a szürke meg nem tetszett annyira..)

Lecseréltem a körömlakklemosómat is (Essence Nail art), mivel elfogyóban volt, és az Isanaéról sok jót olvastam krémmánián. Nem mellékesen, kevesebbe kerül, és 2x annyi mennyiség van benne, kíváncsi vagyok rá. Vettem egy narancsfa pálcát a kedvenc műkörmös boltomban a körömágybőr tologatásához, illetve a glitterekhez / strasszokhoz. Az akciós körömlakkoknál (igen, hiába a lakkstop, mindig átböngészem őket) rátaláltam a NYC Matte Top Coat-jára, 129 (!!!) Ft-ért, így úgy gondoltam, hogy ennyiért megéri kísérletezni a matt fedőlakkal. (pont nemrég írtam egy Tagben, hogy nem tudom eldönteni tetszik-e vagy sem, úgyhogy ez pont kapóra jött.) Teljes áron mindig féltem megvenni, mert mivan ha nem tetszik... Illetve beújítottam még egy Lilibe kozmetikai pálcikacsomagot is, aminek az egyik vége hegyes (végre rájöttem, hogy létezik ilyen is, a  sima fültisztító pálcikával körömlakkot leszedni nem túl jó, néha onnan is lejön, ahonnan nem szeretnéd.) Sajnos a másik vége már nem hegyes, de elvileg ez szemfesték leszedésére való, így efölött szemet hunyok :D

Ti mit vettetek utoljára? Legyen teszt a régi, és az új körömlakklemosómról?