Üzemeltető: Blogger.

78. Karácsonyi ajándékötletek 1. rész

Sziasztok!
Image Hosted by ImageShack.us

Mivel rohamosan közeledik a Karácsony, így arra gondoltam, hogyha sajátkészítésű ajándékot szeretnétek, miben gondolkodhattok. A repertoár nem teljes, én az elmúlt pár év DIY kreatív ajándékaimnak az ötletét szedtem össze csak pár részben, hátha ezek alapján valakinek ötletet adok. Illetve az is lehet, hogy időközben a fejemből kipattant ötleteket is belerakom :) A sorozatnak minden nap lesz egy része, van amelyik képpel is illusztrálva :) A mai a kicsikről szól.

1. Kisebbeknek: saját készítésű kifestőkönyv

Erről sajnos nincs képem, de pár éve készítettem az unokaöcsémnek. 

Hozzávalók: 

 - A4-es papírlapok
- nyomtató
- netről leszedett fekete kontorú képek, amit a csemete színezhet
- tűzőgép

Ez egy költséghatékony, de mégis rendkívül aranyos megoldás szerintem. Az elejére ráírhatod a tulajdonos nevét is, nagyon fog örülni neki :) Rajtad áll, hogy a könyvecske milyen vastag lesz.

A következő részben a barátnőknek, esetleg családtagoknak szóló ajándékról lesz szó, tartsatok velem akkor is! :) Van kisebb testvéretek / gyerkőc a családban, akinek lehet ajándékozni ilyet?