Üzemeltető: Blogger.

77. Lush: Space Girl fürdőgolyó

Sziasztok!


Tudom, hogy meglepődtetek a cím láttán, hiszen ez nem tartozik szorosan a bloghoz, de engedjétek meg, hogy bemutassam Nektek ezt a kis csodát, ami ma segített szebbé tenni a napomat.



A Lush Space Girl nevezetű fürdőgolyójáról van szó, de ne szaladjunk ennyire előre... A történet úgy kezdődött, hogy pár héttel ezelőtt mászkáltam az Árkádban karácsonyi ajándékok után kutatva, mikor megakadt a szemem a Lush boltján. Láttam már tőlük képeken sok szépséget, és még soha nem voltam bent, így gondoltam szétnézek. Betérve megannyi szín és illat fogadott, úgyhogy elindultam körbeszaglászni, mik is találhatók itt. Szerencsémre mellém ugrott egy készséges eladó lány, és tudatlanságomnak megörülve azonnal körbe is vezetett, és megmutatott minden csodát. :) Szinte az összeset végigszaglásztuk, sőt, még vízbe is beledobott egyet-kettőt, hogy megmutassa, hogyan is működik! Ennek nagyon örültem, olyan jó volt látni rajtuk, hogy ők maguk is tényleg szeretik a termékeket, és meg is mutatják neked is, hogy mit kaphatsz a pénzedért cserébe. A bolt hangulata fantasztikus, a két eladólány nagyon közvetlen, kedves és jókedvű, így azonnal a szívembe zártam az Árkádban levő kis helységet. Majd nagy szagolgatások után (a végén még az orrom is fürdőgolyós lett :D) végül az elsőnek megmutatott fürdőgolyóval (elnézést, inkább bolygóval:D) távoztam, amiről annyit kell tudni, hogy feketeribizli illatú nyakon öntve egy kis grapefruit és bergamot olajjal, és robbanócukorkával a közepén.

Felraktam a fürdőszoba polcára, és megegyeztem magammal, hogy vagy Karácsony előtt, vagy majd egy nagyon stresszes napomon előveszem, és kipróbálom. És ma jött el az a nap... Egész nap kint szórólapoztam a hidegben, és hazaérve már minden tagom fájt, és elég fásult voltam, ráadásul a napom maga is szörnyű volt ezen kívül, úgyhogy fogtam magam, beledobtam a vízbe a golyót, és utánaszökelltem. Pezsgett, forgott, végül csak annyit vettem észre, hogy lila, és feketeribizli illatú vízben ülök:D Úgyhogy szépen hátradőltem relaxálni, és amikor kiszálltam, 5x jobban éreztem magam, mint előtte. Mostmár nem fáj semmim, nem vagyok annyira elfáradt, és jobb a közérzetem is, ráadásul finom illatú is vagyok, úgyhogy nagy halleluja a Lush golyócskájának! :) Úgy érzem, hogy ilyen kis "luxus" termékek elkelnek minden nő fürdőszobájában, amelyek speciálisan a szörnyű napokra vannak kifejlesztve. A készletemben található még csokis habfürdő, olivás fürdősó, és vaníliás fürdőszívecskék, ezek mind-mind segítenek nekem túlélni az ilyen napjaimat. 

Ennek ellenére azt kell mondanom, hogy egy darabolható habfürdő talán jobban megéri ilyen szempontból, hiszen az többször felhasználható, itt meg egyszeri fürdésért fizet az ember lánya 990 magyar forintot. Bár vannak, akik félbevágják a golyókat, és így 2 darab lesz, de nekem nincs kedvem ezzel bíbelődni, ezeket a golyócskák inkább ajándéknak állnák meg a helyüket szerintem :) Nagy a kísértés, hogy mindet kipróbáld, ha egyet már megvettél (csak menjetek fel a weboldalra, és meglátjátok miről beszélek..), de én legközelebb inkább egy habfürdőben fogok gondolkodni. Amúgyis hiányoltam a nagy habokat a lila víz mellől, de ez mellékes. :) Megannyi termékük van az ajakradírtól kezdve a samponokon át a tusfürdőkig, és mindegyik színes-szagos illatos csodának néz ki, nekem ez volt az első termékem tőlük.

Ti használtok ilyeneket, hogy szebbé tegyétek a rossz napokat?:)