Üzemeltető: Blogger.

15. NYC lakk teszt

Sziasztok!

Ne haragudjatok a napokra való eltűnésért, csak közbeszólt a suli, és a rengeteg más dolog. Mondhatjuk úgy, hogy a születésnapi bulim vegyesre sikerült, én ennek ellenére jól éreztem magam. És hogy ti is jól érezzétek magatokat, hoztam nektek a beígért tesztet a NYC levendula lila színű lakkjáról! A boldogásgprojekt folytatása is jön hamarosan! A teszt a tovább gomb után.


NYC - 257. Lavender Cupcake

Zsákmányolás helye: Árpád üzletház, Rossmann, Újpest
Ár: 4-500 Ft között
Mennyiség: 9.7 ml (ez az első körömlakk, ahol rácsodálkozom a mennyiségre...)

Bocsánat a minőségért, bent nem mindig sikerül normális képet lőni
                                                   


Már nagyon régóta tervben volt egy levendula lila színű lakk beszerzése. Az Astor akciósával szemeztem, de végül mégsem vettem meg, majd egyik Rossmannos körutam során pillantottam meg ezt a gyönyörűséget az akciós polcon. Azonnal lekaptam, hiszen ő volt az utolsó - majd mivel nagyon világosnak tűnt, majdnem visszaraktam, aztán kis vacillálás után mégis jött velem. Azt kell mondjam, nem csalódtam. A születésnapi bulimon a ruhám egy része pont ugyanilyen színű volt, így nem is volt kérdés, hogy milyen szín fog visszaköszönni a körmeimen =)

Mit ígér nekünk a NYC körömlakkja?

- akár 7 napig tartós színek
- körömerősítő formula

Nos, az erősítésről nem tudok nyilatkozni, de a tartósság az megvan, igaz hogy 5 nap után már nem annyira hordható...
Kissé megviselt már az 5. nap után, főleg a körömágynál, de jól teljesített
Alaplakk: Sissy Calcium Gel Builder
Fedőlakk: Essence XXl Shine

Fedés: 2 réteg kell a tökéletes fedéshez, az eredmény gyönyörű levendula lila szín
Állag: eszméletlen híg, és nagyon csíkozódik, szinte lehetetlen normálisan felvinni az első réteget, erre 0 pontot kap
Tartósság: 5 nap után még viselhető ha nincs időnk lemosni, de másnap már érdemes. Közepes kopások vannak, most kivételesen feltettem az Essence fedőlakkját a buli miatt (arról is lesz külön poszt..)
Ár: tökéletes, nem drága
Száradási idő: viszonylag gyorsan megszáradt mind a 2 réteg
Ecset: túl vékony, néha sikerül csak az ember lányának egy húzással nagyobb mennyiséget felvinni, fél pont

Összeségében: 6/ 4,5. Megtaláltam a (majdnem) tökéletes levendula színű lakkomat, én boldog vagyok. :) Az állaga lehetne kicsit sűrűbb, és kevésbé csíkozhatna, valamint rendelkezhetne kicsit szélesebb ecsettel, de a felvitellel még barátkozom majd.

Legközelebb vagy egy parfüm, vagy egy fedő, vagy egy újabb Cherry Blossomos körömlakkal jelentkezem majd. Írjátok meg kommentben, hogy melyikről szeretnétek előbb olvasni!