Üzemeltető: Blogger.

Sminkmárka Tajvanból: Solone Rose Garden termékek

Solone

A Szépségcenternek köszönhetően nemrég alkalmam nyílt kipróbálni a tajvani Solone márka darabjait - a termékeket én választhattam ki, így került hozzám a kíváncsiságom által vezérelve egy CC krém, egy porpúder és egy rúzs.


| A termékek beszerezhetősége: Szépségcenter webshop
| CC krém ára: 4.490 Ft
| Porpúder ára: 3.990 Ft
| A rúzs ára: 3.090 Ft

Ha valaki fehér bőrűként a bőrtónusának megfelelő kozmetikumot keres, a Solone-nál biztosan meg fogja találni: nagyon meglepő volt, hogy itt mindenből van világos árnyalat, nagyjából a skála összes árnyalatában. Sőt, - előre lelövöm a poént -, a CC krém majdnem hogy világos a bőrömre, ami azért nálam nagyon ritkán szokott előfordulni. A Rose Garden termékek csomagolása igazán csajosra sikeredett ezzel a barackos-rózsaszínes mintás grafikával, igazi hercegnős beütésük van.

cc krém

IMG_6402


| Rose Garden CC krém - 30 ml | Árnyalat: 1 - rózsaszínes tónus
25 faktoros fényvédőt tartalmaz, hosszan-tartó hidratálást, és egész napos ragyogást ígér a bőrnek. A tubusa csőrös, a krém állaga pedig nagyon könnyed, folyékony textúrájú. Ez a legvilágosabb árnyalat, kinyomva ijesztően világos rózsaszínes beütéssel, a bőrömön eldolgozva azonban annyira nem tűnik vészesen világosnak (egy ideig azt hittem, hogy ijesztően az, azonban a fotókat látva megnyugodtam, hogy nem) Minimális illata van, nagyon könnyű eldolgozni akár kézzel, akár ecsettel. A fedése minimális, de építhető - sajnos azonban hajlamos beleülni az apró pórusokba és kiemelni őket. Ez távolról nem látszik (a képeken pl észre sem vehető), de közelről nagyon feltűnő. Ha megnézitek a képet lentebb,amin élesben az arcomon van, látszódik hogy tényleg ad a bőrnek egy egészséges, élettel teli ragyogást - a képen le volt púderezve az arcom, és highlighter sem volt rajtam egyáltalán.

IMG_6403

IMG_6404

Klasszikus kompakt porpúder beépített tükörrel és pufnival: szépen mattítja az arcot, bársonyos bőrérzetet hagy maga után, az egyes árnyalat tökéletes az én bőrömre és vékony rétegben egyáltalán nem ül meg a pórusokban, nem emeli ki a száraz részeket. Az állaga könnyed, finomra őrült. A puffnival is szépen fel lehet vinni és eldolgozni, de én jobban szeretem a bevált púderecsettel feltapogatni a bőrömre.

IMG_6405


A hivatalos swatch

| Krémes matt rúzs | Árnyalat: 02 Satsuma Icing
Mindhárom termék közül a rúzst vártam a legjobban, mert a hivatalos swatch fotókon egy gyönyörűszép világos barack-korall árnyalatnak tűnt, a valóságban azonban szomorúan kellett tudomásul vennem, hogy ez inkább sötétbarnás-narancsos, mintsem korall. A formulája kitekerős,a szögletes formának köszönhetően precízen tudjuk vele körbekontúrozni és kifesteni az ajkunkat. Az állaga krémes (nem szárad mattra az ajkakon sem, inkább velvet matt-nak mondanám), egy-egy evést-ivást még szuperül bír kopás nélkül. A színével (lehet a várt árnyalat miatt) sajnos képtelen vagyok megbarátkozni, pedig több ember egyöntetű véleménye szerint jól áll, magamon azonban túl sötétnek és túl barnásnak tűnik.

A termékek élesben:

sminkesnek
timiuj_sminkesnek

A képeken mindhárom termék rajtam van: a CC krém primer nélkül, a púder és a rúzs is, kiegészítve némi szem alatti korrektorral, bronzosítóval-pirosítóval és szempillaspirállal.

Hogy tetszenek Nektek a termékek?