Üzemeltető: Blogger.

Mangó-őrület | Fruttini My Craziness is Mango fújós testápoló

DSC03449
Nagyon sokan voltatok kíváncsiak a Fruttini fújós, mangós testápolójára, úgyhogy még igyekszem azelőtt bemutatni, hogy véget ér a nyár.

DSC03452
A Fruttini termékeivel legelőször akkor találkoztam, amikor egy komplett ajándékcsomagot (testradír, tusfürdő, testápoló) kaptam jópár éve vaníliás-cseresznyés változatban - nagyon sajnáltam amikor elfogyott, de mire rávettem magam évekkel később, hogy pótoljam addigra lecserélték az egész termékpalettát más illatokra. Legközelebb Arabellánál figyeltem fel újra a márkára -  legelsőként a mangós testradírt, majd barátnőm biztatására a mangós testápolót is megvettem.

A terméknek nagyon finom, gyümölcsös, lédús mangó illata van (olyan, mintha az Oktogon bisztrónál kapható kedvenc mangós fagyimat öntötték volna testápoló formába, nyamm). A szórófeje tökéletes, nem spriccel össze-vissza, pont elegendő mennyiségű terméket juttat egy fújással a kezünkbe. A testápoló állaga nagyon könnyed (sokkal-sokkal könnyedebb mint a nemrég bemutatott másik kedvenc pumpás testápolómé, teszt itt), szinte már folyékony az állaga.
DSC03453
 A fújókának köszönhetően gyerekjáték elkenni és eloszlatni, nagyon gyorsan beszívódik, nem ragad és ami a legmeglepőbb: a könnyed textúra ellenére nagyon is jól teszi a dolgát hidratálás terén: a használata után sokkal puhább a bőröm, érezhetően hidratáltabb. Ez a könnyed állag nyilván nem télre való, de így nyárra pont tökéletesen elegendő, akár még a szárazabb bőr számára is.

Amióta megvettem ezt a testápolót, teljesen megváltoztak a testápolási szokásaim: a korábbi lustaságnak vége, zuhanyzás után alig várom, hogy bekenjem magam vele. Az állagának köszönhetően kicsit több kell belőle és gyorsabban is fogy - én bő egy hónap alatt kicsivel több, mint a negyedét elfogyasztottam napi rendszeres használat mellett. Ha masszívabb állagot szeretnétek, van még belőle tubusos testápoló és testvaj is.

Összességében ha szeretnétek még így a nyár végére egy könnyedebb, gyümölcsös de hatékony testápolót, bátran ajánlom a Fruttini ezen darabját! A mangós szortimentből létezik még kézkrém, testradír (hamarosan azt is bemutatom), testvaj, tubusos testápoló, testpermet és tusfürdő is. A mangón kívül van még epres, kiwis, dinnyés, cseresznyés és szilvás illatpaletta is.

Beszerezhető a Müllerekben,  a 200 ml fújós kiszerelés ára 1.190 Ft, ami szerintem egy abszolút barátságos ár egy ilyen tudású, állagú és illatú termékért - úgy sejtem, hogy nekem sem ez volt az utolsó, amit kipróbáltam a márkától....