Üzemeltető: Blogger.

A nyár nagyágyúi: Júliusi kedvenceim

DSC03438
Nagyon régóta nem volt kedvences bejegyzés a blogon - ennek szimplán az az oka, hogy egyrészt nem éreztem hozzá kedvet, másrészt pedig nem is tartottam annyira számon a kedvenc termékeimet. Júliusban azonban valahogy visszatért hozzá az affinitás, és újra elkezdtem figyelni miket használtam szívesen - elég sok termék összegyűlt, gigahosszú poszt lesz ez érzem, úgyhogy vágjunk is bele!
DSC03441
Senkinek nem lesz újdonság, imádom a Balea tusfürdőit - a málnás-citromfüvesre már régóta fentem a fogam, így amikor egy Dm-es látogatásom alkalmával már csak egy árválkodott belőle a polcokon, égi jelnek vettem és magammal hoztam. Nem csalódtam, a kedvenc nyári tusfürdőmmé avanzsált! Kellemes arányban van a málna és a citromfű is, nem nyomják el egymást és istenien frissítő érzés ezzel a termékkel zuhanyzozni. A másik a Balea 20. szülinapjának évfordulójára kijött szedres-ibolyás változata - a mangó és a kókuszmánia mellé idén felszedtem a bogyós gyümölcs imádatot is, így nem volt kérdés hogy viszem magammal. Isteni finom illata van, nem szárít, imádok vele fürdeni! | Beszerzési hely: Dm |
DSC03446
Kedvenc parfümként egyértelműen az Avon Wink-et említeném meg, ami drága barátnőm által került hozzám még a nyár elején. Azzal a felkiáltással adta át, hogy hozzám sokkal-sokkal jobban illik mint hozzá (imádom ezeket a csereberéket, nem egy termék talált már sokkal jobb és szeretőbb gazdára így), és ennél jobban bele sem trafálhatott volna, ugyanis a Wink az általam olyannyira kedvelt Escadákra hajaz - azaz ízig-vérig gyümölcsös-édes illatkoktél, Tíz alkalomból nyolcszor tuti ez akadt a kezembe, bárhová is mentem, szóval innen is köszönöm, Dóri! Rossz hír, hogy sajnos már kivonták, így pótolni lehetetlenség. :(
DSC03447
Fojtsátok vissza a grimaszt, sejtettétek mi következik ugye? Testápolásban a Fruttini és a Marionnaud terméke tarolt nálam - nem is ömlengenék róluk újra,  leírtam róluk minden tudnivalót a tesztekben ITT és ITT. |Beszerzési hely: Marionnaud: Marionnaud parfümériák, Fruttini: Müller|
DSC03454
Nemrég (akarom írni pár hónapja) írtam nektek azon sirámomról, hogy kivonják a kedvenc Maybelline BB krémem (ITT), jelentem megtaláltam az utánpótlását a Max Factor CC krémje személyében! A fedése sokkal erősebb, a színe is rózsaszínesebb tónusú és a tartóssága is sokkal jobb mint az előző kedvencemnek, így most felváltva használom őket - a Maybellinet akkor ha rohangálós napom van és csak minimális fedés kell, a Max Factort pedig a több fedést és tartósságot igénylő alkalmakra. Nagyon hálás vagyok érte, hogy van még a drogériában olyan BB/CC, ami jó színben, állagban, fedésben és tartósságban is (csak ne vonják ki, könyörgöm!) | Beszerzési hely: drogériák, Iparfüméria webáruház |
DSC03456
Mattításban a Too Cool for School dínós mattítólapjai voltak a kedvencem, olyan szépen, hatékonyan és a smink bántása nélkül semmi sem viszi le a csillogást az arcomról, mint ezek a kis puffnis lapok. Csoda termék, bővebben írtam róla is tesztet ITT. | Beszerzési hely: E-bay |
DSC03457
DSC03460
Az ajakra valókban egyértelműen a nude tarolt nálam idén nyáron megbolondítva egy ici-pici korallal. Utólag vettem észre, hogy a Catrice Mauve your Lips rúzsát lehagytam (teszt ITT), mellette a kedvenc barnás (és Mac Velvet Teddyjére hajazó dupe) a Maybelline itthoni drogériákban nem kapható rúzsceruzája lett (teszt ITT), a tökéletes mályvás-rózsaszínes nude színem pedig a Mac Mehr darabja (teszt ITT). Ez utóbbi szintén a megvétel óta a kezemhez volt ragadva minden egyes alkalomkor. Kakukktojás a Claire's korall szájfénye - őt még tavaly szereztem be, amikor ott dolgoztam és őszintén szólva nem hittem benne, hogy a Claire's élen jár a sminktermékekben - azonban ez a szájfény rövid idő alatt a kedvenc nyári termékemmé avanzsált, és már második éve van velem. Hihetetlenül pigmentált, gyönyörű élénk korall színe van, picit ragacsos, de kellemes viselet. Volt még belőle piros és rózsaszín is, nem tudom azóta is forgalmazzák-e - erősen bánom, hogy nem hoztam el a pirosat aznap... | Beszerzési helyek: Maybelline: Iparfüméria webáruház, Mac: Mac szaküzlet, Claire's szájfény: Claire's üzletek |
DSC03465
kefék
Lett egy kedvenc szempillaspirálom is, mégpedig a Mac Haute&Naughty darabja, amihez hasonlóval eddig nem találkoztam - a kupak ugyanis két kefét rejt, a két különböző hatásért. Én az első, vastagabbat szeretem használni mert iszonyatosan drámai, dús és hosszú pillákat varázsol - teszi mindezt olyan vastag festékréteggel, hogy egy alkalommal 5(!) vattakorong kellett meglocsolva micellás vízzel, hogy le tudjam szedni. Áldozat, ugyebár - emiatt leginkább csak alkalmakra használom, megőrülnék ha a fél életemet a fürdőszobában kellene töltenem este, hogy le tudjam szedni. Jut eszembe, szeretnétek róla tesztet? | Beszerzési hely: Mac szaküzletek |
DSC03470
A Lush Big samponja amennyire ijesztő volt elsőre, annyira megkedveltem - nem szaporítanám a szót, dukál neki is egy külön tesztes bejegyzés ITT. | Beszerzési hely: Lush webáruház, Lush szaküzletek |

Huhh, rég volt már ekkora gigahosszú kedvences poszt, de meséljetek van közös kedvencünk? Vagy fedeztetek fel valami ígéreteset a bemutatottak között? :)