Üzemeltető: Blogger.

Segítség, megszüntették a kedvenc sminktermékem!

images
Sokáig azt hittem, hogy ez a beauty-guruk körében emlegetett horror jó messzire elkerül majd, de tévedtem.... Ezzel a kicsit humoros bejegyzéssel szeretnék megemlékezni róla - és arról, hogy legközelebb véssem a kis buksimba: ami jó, abból felvásárolunk minél többet! Nem baj ha egy egész hegynyit, mert egyszer bizony ki fogják vonni....Na meg mert ilyen kedvem volt ma, na. Nézzétek el, pillanatnyi agymenés.

A szóban forgó termék a Maybelline Dream Fresh BB kréme Fair árnyalatban. Most nyilván azt gondoljátok felhúzott szemöldökkel, hogy "mit rinyál ez a bloggercsaj itt, hát ezernyi meg ezernyi más BB krém van még...", de ez nem egészen így van. Lehet mosolyogni, de ez a sminktermék számomra nosztalgikus és legendás értékkel is bír, hiszen ez volt a legelső termék amit megvásároltam akkor, amikor kb másfél éve elhatároztam, hogy elkezdek sminkelni. Csak úgy random lekaptam a Dm polcáról, jó a színe, stimmel, vihetjük (mit érdekelt engem akkor még a bőrtípus, de  beletrafáltam: a száraz bőrömre is tökéletes volt a vizes állaga).Ezzel egyúttal elsőre belenyúltam a tutiba, ugyanis annyira tökéletesnek bizonyult, hogy másfél hosszú éven át vagy tíz tubussal elfogyasztottam belőle - másra rá se néztem, és a Glamour napi kívánságlistáim legelső eleme volt mindig beszerezni egy bontatlan utánpótlást, hiszen nem élhetek a kedvenc BB krémem nélkül...És ha rákeresek a blogon, hogy Maybelline BB, kb két oldalnyi bejegyzést hoz fel, ahova beleraktam - hol a havi kedvenceimbe, hol az elfogyott termékekben, vagy egy összefoglalóban figyelt ott. Kicsit már attól rettegtem, hogy meglincseltek érte, annyiszor volt szó itt róla, szemléltetném:
DSC00135
DSC00053
Meg itt
DSC09995
És itt is. És ez csak három bejegyzés a kb 15-ből... :D

Kipróbáltam azért mást is, ha épp a kezembe akadt egy-egy minta, de úgy tűnt, hogy a Maybellinen kívül senki sem tudja igazán, milyen egy fehérbőrű sminkelő lány - ugyanis akármiből kentem magamra a legvilágosabb árnyalatot, mindig sötétebb volt eggyel, sosem volt elég világos. Féltem a bőrömet, szoliba nem járok, előbb kenek fényvédőt magamra, minthogy kimenjek napozni és vörösre égjek - így nem láttam arra esélyt, hogy ez bármikor is megváltozna (nyahahaha, írom ezt most, amikor épp az önbarnítással kacérkodom...na de erről majd később), így hagytam őket, és maradtam a kedvencemnél.

Erre egy szép napon azzal szembesülök a Twitteren, hogy volt aki nem találta a helyét az állványon - itt még csak legyintettem egyet, hogy á biztos átmeneti hiány, de amikor már én is észrevettem az üres polcokat vagy azok hiányát, bizony lesokkoltam. Gyorsan megkérdeztem a hivatalos forrást, a L'oreal kapcsolattartóját, de ugyanezt a választ kaptam, amitől féltem: kivonják. És én nem vettem észre, és nem tudtam róla! Egy Glamour-napokról maradt bontatlan tubusom van még, azzal kihúzom, majd nagyokat nyelés közepette belevetem magam a "keressünk egy utánpótlást" küldetésbe...Fedőnév: Operation BB krém, ami elég világos és könnyed állagú...

Nincsen világvége, vannak ennél nagyobb problémák is (főleg a vizsgaidőszak, attól jobban tépem most a hajam), de mégis: szomorú vagyok. :(

Köszönöm, ha végigolvastátok az agymenésemet! :*