Üzemeltető: Blogger.

Nyári must-have termék: Too Cool for School mattítólapok

DSC02949
Ebben a rekkenő hőségben nem számít mit teszek magamra, fújok-e rá sminkfixálót, a száraz bőröm is csillogni kezd 3-4 óra után. Ennek kiküszöbölésére vettem meg Ebayről ezt a cuki Too Cool for School Dear Brachiosaurus (azt a mindenit, de hosszú neve van...) mattítólapot, és milyen jól tettem!
DSC02952
A dínós grafika nagyon feldobja a terméket (Hatori Santo munkája), de ami az igazán lényeg az a belbecs: a kis dobozkát felnyitva találunk egy tükröt, és egy puffnit, aminek a másik felére ragadnak a hanji mattítólapocskák (japán eperfából készült természetes papír) - ebből 50 db van a csomagban. A kivitelezésbe egyszerűen nem lehet belekötni, én még mindig elámulok, hogy van olyan púder ahol nincs tükör, ez meg "csak" egy mattítólap, és mégis van benne külön tükör... 
DSC02945
A lapocskák használata nagyon egyszerű, csak kiemeljük a kis puffnit, amire ráragad a lap, majd finoman nyomkodó mozdulatokkal felitatjuk a felesleges olajat. A dolog szuperül működik, az arcon lévő sminket nem bántja, csak az olajat nyeli el a bőrről (ez szépen látszik is a papírkán, nem egy gusztusos látvány, de annál nagyobb elégedettséggel tölti el az ember lányát! :D). Ha végeztünk a művelettel, a papírt leszedjük a ragacsos felületről, majd kidobjuk, és a következő papírkához ragacsoljuk a puffnit.
DSC02947
Számomra sokkal kényelmesebb finoman leszedni a nem kívánt csillogást, majd a matt bőrre púderezni, mint az olajra rányomni még egy réteg púdert. Ráadásul táskabarát a kiszerelése, kis helyet foglal a nesszeszerben, és nagyon könnyű, így a sminkes nesszeszerem állandó lakója lett ez a kis dínós semmiség :)

Összességében szerintem megtaláltam életem első és legkedvencebb kivitelezésű mattítólapjait! Számomra nagyon praktikus a puffni és a tükör, szívesen kapom elő egy gyors igazításra bármikor, és a fesztiválos szütyőmbe biztosan be fog kerülni, mint túlélő termék :)

Beszerezhetőség: Ebayről rendeltem Ruby-rubytól, kb 1.500 Ft, ezért a pénzért 50 db lapot, beépített tükröt és puffnit is kapunk, ez számomra több mint szuper!