Üzemeltető: Blogger.

Scholl Velvet Smooth lábápolási termékek (elektromos talpreszelő, lábfürdető)

DSC02969
A talpamon küzdök pár makacs bőrkeményedéssel - így rendkívül megörültem, amikor lehetőségem támadt kipróbálni a Scholl legújabb elektromos talpreszelőjét és lábfürdetőjét a Velvet Smooth termékcsaládból. Lássuk, mik a tapasztalataim!
DSC02979
Kezdjük a lábfürdetővel: a csomagolás szerint E-vitamint és zöld kaviárt tartalmaz. Az illata egészen érdekes, pontosan körülhatárolni nem tudnám - ha le kellene írnom egy szóval,az a frissítő lenne. Sosem használtam még azelőtt ilyen jellegű terméket, és amikor először kipróbáltam, akkor jöttem rá miről maradtam le eddig! Fogtam egy lavórt, engedtem bele meleg vizet (nem langyosat, de nem is forrót), majd belecsöpögtettem egy kis adag lábfürdetőt és 15 percen keresztül áztattam benne a lábam. A meleg víz és a termék illatának elegye nagyon kellemes érzés, de a legjobb rész akkor jön, amikor letelik a tizenöt perc: úgy éreztem, mint amikor kiszállok egy kád habfürdős / fürdőgolyós vízből: újjászülettem. Most is ez történt, csak a lábaimmal: nagyon kellemes érzés - bőszen ajánlom egy fárasztó nap után kipróbálni, amikor pl sokat járkáltok, isteni érzés lesz, a fürdető teljesen ellazítja a lábat. :)

A hivatalos sorrend szerint elvileg először kellene a készülékkel macerálni, majd utána a lábfürdetővel - én kipróbáltam így is, de ez nem volt az igazi, így a következő próbálkozásnál megcseréltem a sorrendet, így sokkal logikusabbnak tűnik.
DSC02973
Folytassuk a sort az elektromos talpreszelővel, ami kívül-belül megújult: rózsaszín kinézetet kapott, és sokkal keményebb, gyémántbevonatú fejet. Fontos tudni, hogy a készülék elemmel működik. A nyakrészen található szürke gombot elhúzva kapcsol be, és kezdi el forgatni a reszelős fejet, mi pedig nekiállhatunk dolgozni! Ami nagyon meglepett, hogy mekkora hangja van - ha kívülről hallanám, hogy valaki ezzel berreg, fúrásra asszociálnék először...:D Ami fontos, hogy ne nyomjuk rá teljes erőből a talpunkra, mert ki fog kapcsolni, valamint a mozdulatokra is figyelni kell, mert ha úgy tartjuk, simán visszarúg a készülék. Használat közben porol (főleg ha száraz lábbal kezdjük és utána áztatunk), így érdemes egy olyan helységben pedikűrözni, ahol ez nem jelent gondot. A reszelés közben abszolút nem fogunk érezni semmit, de ha csiklandósak vagyunk a talpunkon, akkor csak óvatosan! :) Én kíváncsifáncsi üzemmódba kapcsoltam, és időnként meg-megfogdostam a lábamon lévő keményedéseket, hogy mennyire változnak (főleg a talpamon durvább a dolog), és változtak - a lábfürdető után amúgyis kicsit felázott és puhább lett a lábam, így a gépnek könnyebb volt dolgoznia. A végeredmény sokkal-sokkal jobb lett, mint volt, de rengeteg használat kell ahhoz, hogy a tökéletes hatást elérjük - egy héten egyszer érdemes megejteni ezt a procedúrát. Ha egy hetet is kihagytam, akkor a sarkaim hajlamosak voltak visszaváltozni a kiindulási helyzetbe, viszont nekem kicsit durvább a helyzet, így ezen nem igazán csodálkoztam.
DSC02975
Különböző erősségű fejek kaphatóak a készülékhez külön, amiket egy idő után érdemes cserélni, mert a sok használattól kopnak, így csökken a hatékonyságuk is.

Tisztítás: a készüléket nem érheti víz, így ezt úgy érdemes megoldani, hogy levesszük a fejet, azt picit átöblítjuk, a  műanyag részét pedig egy papírtörlővel szintén áttöröljük, hogy leszedjük róla a port.

Összességében: nekem sokkal jobb élmény volt a Scholl elektromos gépével macerálni a lábam, mint a sima habkövekkel és reszelőkkel, itt tényleg éreztem, hogy használ valamit a dolog. A lábfürdetőt nagyon megszerettem, annyira kellemesen puhítja és felüdíti a lábakat! Az eredmény messze van még az elvárt tökéletestől, de aki pl gyengébb keményedéssel küzd, annak simán elég lehet a két hetente egyszer történő használat is, én pl nem lazsálhatok ezzel...:) Ha unjátok a habkövezést és a manuális reszelést, akkor érdemes megfontolni a befektetést a gépbe.

Beszerzés: mindkét terméket a drogériákban szerezhetjük be, illetve az Iparfüméria webshopja is forgalmazza őket. A gép bolti ára 11.999 Ft.


(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a tesztben leírt véleményemet.)