Üzemeltető: Blogger.

Videó | Áprilisi kedvencek

Áprilisi kedvencek
Új videóval jelentkezem, ezúttal az áprilisi kedvenceimet mutatom meg ilyen formában. :)

 A legutolsó videóm óta számtalan változtatás történt - többek között kontaktlencsére váltottam, mert nem szeretem a szemüvegem, azt levéve pedig nem 100%-os a látásom, így kényelmesebb számomra így. Más helyszínen is készítettem el a felvételt, más kamerával, igyekezvén megfogadni a tanácsaitokat is! :) Ugyan HD-s kamerával készült a felvétel, azonban még így sem vagyok teljesen elégedett a kapott minőséggel és anyaggal, de igyekszem (illetve kis segítséggel igyekszünk) kitapasztalni mit és merre - kicsit úgy érzem még, én sem találom magam a kamera előtt, de ennek ellenére szerintem a mostani videó már több fokkal jobban is sikerült, mint az előzőek. :) Minden erőmmel azon dolgozom, hogy fejlődjek, tapasztaljak és időről-időre jobb minőséget és tartalmat prezentáljak nektek, úgyhogy rögös út áll még előttem, de én élvezem és kitartóan csinálom tovább! :) 

A videót alább tekinthetitek meg - továbbra is sok szeretettel várom az építő kritikákat, tanácsokat, kéréseket, kérdéseket, az eddigieket pedig igyekeztem megfogadni, és köszönöm azoknak, akik bármilyen módon javaslatot tettek! :)