Üzemeltető: Blogger.

Diary of Instagram - Április

Instagram diary
Mára egy személyesebb könnyed, Instagramos összefoglaló bejegyzést hoztam nektek az áprilisi hónapomról, lássuk is! :)
1
// A Glamour napokra bokacsizmában és nagykabátban indultam, délutánra lecserélhettem dzsekire és tornacipőre // Életem első koreai fényvédője, lassan érik egy teszt róla // Ezt a nyakláncot egy E-bayes liciten szereztem, potom 400 Ft-ért és azóta elválaszthatatlanok vagyunk // Kulisszák mögött, avagy így zajlik a blogra a termékek fotózása //
2
// Az új kedvenc pólóm: Meooww felirat, alatta egy cica képével // Glamour-napi zsákmányok // A MAC Wash and Dry kollekciójának bemutatóján jártam // Gyönyörű lilás-pinkes clutch//
3
// Most, hogy kontaktlencsére váltottam, első dolgom volt venni egy napszemüveget // Volt két és fél óra szünetem az egyetemen, ez lett az eredmény // Határidőnapló 190 Ft-ért és NYX Butter Gloss // Tesós, fánkozós délután//
Pic Monkey Collage
//A L'oreal Blogger Dayen jártam, rengeteg újdonságot láttam // Meglepetés a Lush-tól // L'oreal Sunkiss Jelly // Sok új sminkterméket próbálgatok mostanában, nemsokára megosztom róluk a véleményem veletek is//