Üzemeltető: Blogger.

Hajápolás | Lush No Drought szárazsampon

DSC02477
Sajnos viszonylag gyakran vagyok rákényszerülve a hajmosásra (3-4 naponta), azonban az ember lányának nincs mindig ideje / kedve hajat mosni, ilyenkor el lehet odázni egy kicsit a dolgokat a szárazsampon nevezetű csodával - azonban sajnos nekem eddig nem voltak túl pozitív tapasztalataim velük. Lássuk a Lush darabja hogyan teljesített!

DSC02478
A No Drought szárazsampon por állagú, a csomagolás hátulja azt ajánlja nekünk, hogy szórjunk ki kicsit a tenyerünkbe és úgy dörzsöljük a hajtövekbe. Ez a por állag nem a legmegnyerőbb sajnos, főleg ha az emberen még kontaktlencse is van (amit fokozottan védeni kell minden esetlegesen beleszálló dologtól), így általában lehajtott fejjel és erősen becsukott szemmel szoktam végezni a dörzsölés műveletét. Nagyon óvatosnak kell lenni a szállás miatt - azonban a por könnyen beledörzsölhető és eldolgozható a hajtövekben, nem hagy fehér nyomot fésülés után. Az illata erősen citrusos, de szerencsére ez csak a bedörzsölésig érezhető. 

Hatásként amit legelőször észrevettem, az a plusz volumen amit ad a hajamnak - ez főleg akkor jön jól, ha be volt hullámosítva pár nappal azelőtt - kicsit bedörzsölök a samponból, és máris sokkal nagyobb volumenűek lesznek a loknijaim, és kicsit olyan rendezetten rendezetlen, kócos hatást keltenek. Azonban amikor egyenes és zsírosodó hajra használom, a volumenen kívül sajnos nem látok vissza semmi mást - a hajam tapintásán érzem, hogy elnyelte egy picit a zsírt, de a kinézete sajnos ugyanolyan marad mint volt, azaz külsőre ugyanúgy látszik a zsírosodás, úgyhogy kicsit "ott vagyok ahol a part szakad" érzésem van ezzel a termékkel kapcsolatosan.

Lehet, hogy én várok el túl sokat a szárazsamponoktól (ne lehessen megállapítani a hajam csillogásáról, hogy zsírosodik), de eddig egynek sem sikerült olyan kinézetet adnia a hajamnak, amivel szívesen kilépnék az utcára, inkább szakítok rá időt és megmosom. Sajnos a Lush szárazsamponjának sem sikerült a várt eredményt hoznia, azonban a volumennövelő hatását szeretem, így mégsem lett teljesen nem-szeretem termék, erre biztosan el fogom még használgatni. A szárazsamponokkal való kapcsolatom eddig nem túl rózsás eredményt mutat, valahogy úgy érzem, hogy ezt a fajta terméket abszolút nem nekem találták ki sajnos.

A sampon két kiszerelésben kapható, egy 50 grammos verzióban (1.650 Ft) és egy 115 grammosban (3.150 Ft), a Lush boltokban és a weboldalon.

(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)