Üzemeltető: Blogger.

Arcápolás | Balea arclemosó tej sárgabarackmag olajjal

DSC02887
Nagyon rég volt már arcápolásról szó a blogon - ez leginkább azért van, mert igyekszem kialakítani egy véglegeset a száraz, dehidratált bőrömre olyan termékekkel, amik használnak is a bőrömnek és mégsincsenek tele irritáló összetevőkkel, alkohollal, valamint illatanyagokkal - jelenleg is keresésben vagyok.
DSC02890
Az én száraz bőröm lemosónak csak egy tejes, krémes állagú lemosót tud elviselni, így amikor elfogyott a Müller (borzalmasan túlillatosított) saját márkás krémes lemosója, úgy döntöttem, azt hanyagolom. A Baleánál kétféle is létezik ebből az arclemosó tejből: az egyik egy mindenmentes sima tejes arclemosó, a másik pedig ez a barackos verzió, a kettő között leginkább összetevő és árbeli különbségek vannak. A barackos verzióban van illatanyag, míg a második mindentől mentes és árban kb egy 500 Ft-al drágább is. Óvatos duhaj vagyok, úgyhogy először a barackosat emeltem le, próba-cseresznye alapon, mondván ha ez beválik, akkor egy szintet feljebb lépve tovább fogok nyargalni az illat és mindenmentes verzióra.

És jelentem, bevált! A lemosó állaga finoman krémes és tejes, a barackos illat abszolút nem mű, nem tolakodó, meghúzódik a háttérben (bár én nélküle is bőszen ellennék). Nagyon kellemes érzés vele arcot mosni, a lemosás után nem képződik semmiféle réteg és nem is húzódik tőle a bőröm, ugyanakkor puha és kellemes érzést ad. Nem irritál, nem okoz pattanásokat, nem csípi a szemem, ergo nálam minden követelményt megugrott, amit én várok egy tejes-krémes arclemosótól. (ne irritáljon, ne szárítson, puha, kellemes, komfortos érzet maradjon utána, ne csípjen, és hatékonyan tisztítson). Sminklemosásra is tökéletesen bevethető, nagyon szépen lehozza a maradékot az arcról, azonban nekem kicsit macerás a használata - valahogy úgy érzem, mindig eltűnik a vattán, így inkább maradok a micellás víznél.
DSC02893
Összességében egy pénztárcabarát és jó és tudású termékről van szó, ami az én száraz-dehidratált bőrömnek tökéletesen megfelel arctisztításra - ha elfogy, az illatanyagmentes verzióra fogok váltani, és azt hiszem ezzel sikerült kipipálnom egy újabb bebiztosított, megbízható terméket az arcápolási rutinomban. (márcsak egy ugyanilyen megbízható fényvédő, szérum és arcradír kellene....hajjaj.)

Ugyan a terméket a csomagolás minden bőrtípusnak írja (ez a halálom, hogy lehetne már valami jó minden bőrtípusra, amikor mindegyik bőrtípusnak eltérő az igénye, és más állagú és tudású termékkel kell ápolni?!), ez a lemosó abszolút a száraz-dehidratált bőrre van - talán még a kombinált bőrűek is szeretni fogják, de nem hiszem hogy egy zsíros bőrű egyénnek tetszene ez a tejes, gazdag állag. Sminklemosáshoz is bátran ajánlom, ha egy olcsó, kissé macerás de jól tisztító verziót kerestek!

Ha jól emlékszem, az ára 600 Ft körül mozgott, ezért 200 ml lemosót kapunk - ez rendszeres reggeli-esti használat mellett is hónapokig kitart.