Üzemeltető: Blogger.

Testápolás | Yamuna shea vajas testvaj

bokehs
Az idei legelső PURE by Pixiboxban lapult ez a Yamuna utazó kiszerelésű testvaj, aminek nagyon megörültem, hiszen egyrészt a márkát sem ismertem behatóbban eddig, másrészt pedig ilyen jellegű terméket még sosem próbáltam. Lássuk is, hogy teljesített!
DSC01812
A testvaj illata engem leginkább a mandulára emlékeztet - kellemes, nem tolakodó. Az állaga nagyon sűrű, tényleg vajszerű, emiatt nehezebb is eloszlatni a bőrön mint egy átlagos testápolót - ügyelni kell rá, hogy tényleg jól belemasszírozzuk a bőrbe, különben ott marad a nyoma egy fehér folt formájában. Kell neki egy kis idő, amíg rendesen beszívódik, után viszont kellemesen puha érzetet és szolid mandulaillatot hagy maga után - azonban a hatása sajnálatos módon nálam csak egy napig tart. A csomagolás szerint ekcéma esetén is használható

Az összetevőit tekintve egy valamin megakadt a szemem: a valószínűleg tartósítószerként használt Benzyl alcoholon, ami ugyan az összetevőlista kb 13. helyén van, azonban hiába írja azt a Krémmánia, hogy nagyobb mennyiségben szárít, én őszintén szólva nem vagyok boldog, ha valamiben mégis alkoholt fedezek fel tartósítószerként - nekem már ez elég indok önmagában ahhoz, hogy ne használjak tovább egy terméket pl.

A Krémmánia szerint a 200 ml-s kiszerelés kerül 2.600 Ft-ba, és online tudtok hozzájutni a Yamuna weboldalán.