Üzemeltető: Blogger.

Körömlakk | Beyu Golden Illusion

DSC01168
Ez a Beyu lakk még a téli limitált kiadás része volt, viszont sajnos kicsit elcsúsztam a bemutatásával - a jövőben igyekszem erre figyelni, és a limitált kiadásoknak több figyelmet és időt szentelni -, azonban mégiscsak szeretném megmutatni nektek, ha másért nem, hát azért, hogy a márka lakkjainak minőségéről be tudjak számolni.
DSC01166
DSC01167
A Golden Illusion egy ízig-vérig holo lakk, bár a neve kicsit túlzás: arany helyett én kifejezetten barnának látom, viszont szerintem így is gyönyörű. Abszolút előjön a holografikus effekt, csillog-villog a lakk, főleg napfényben :) Az állaga az én ízlésemnek ugyan kicsit sűrű, de egyenletesen el lehet oszlatni a körmökön, és az ecsetével sincs gond. Két rétegben fed a legtökéletesebben, a tartósságát tekintve pedig 3-4 napig bírja - bár én a biztonság kedvéért használtam fölé a kedvenc Seche Vite fedőlakkomat is. 9 ml a lakk űrtartalma egyébként.
DSC01737
DSC01734
DSC01729
(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)