Üzemeltető: Blogger.

#15 Illatgardrób | Katy Perry Royal Revolution

DSC01503
Katy Perrytől ezidáig három parfümöt próbáltam a megjelent ötből, de ebből toronymagasan a Killer Queen vitte nálam a prímet - lássuk, hogy mit sikerült alkotnia a Royal Revolution-nek!
DSC01502
Fej: gránátalma, frézia
Szív: jázmin, narancsvirág, szantálfa
Alap: bőr, pézsma, orchidea

Őszintén szólva ahogy nézegettem a parfümről szóló animációs kisfilmet és a kampányképeket, valami olyasmi karakteres, erős, szexi és dögös illatot képzeltem el magam elé, mint a Killer Queen volt legalább. Azonban a csuklómra fújva itt egyből a narancsvirág  és a jázmin jön elő, később nagyon halványan érezni a pézsmát és a szantálfát is az illatban - azonban mindvégig van egy tutti-fruttis, cukorkás jellege az illatnak - nem olyan idegesítő Pink Sugar módon, hanem olyan kellemes, könnyed, nyári módon. Azonban nekem ezzel nem lenne semmi bajom, ha a parfüm neve történetesen nem Royal Revolution lenne, hanem mondjuk Summer Revolution, vagy valami más. Amikor én királyi lázadásra gondolok, az nem ezzel a tutti-frutti illattal köthető össze a fejemben. Ez az illat annyira "revolution", amennyire egy három éves kislány a földre dobja a műanyag rózsaszín koronát, és követeli, hogy cukorkát és nyalókát szeretne enni reggelire, ebédre és vacsorára is.

Amíg a Killer Queen-nél tökéletes összhang volt a parfüm neve és tartalma között, addig a Royal Revolution-nél inkább azt érzem, hogy csak a kék üveg miatt kapta a nevet, és őszintén szólva emiatt kicsit csalódott is vagyok.. A RR-től vártam, hogy majd a nyomdokaiba lép a Killer Queennek és ugyanazt az elégedettséget és melegséget fogom érezni amikor kifújom, de sajnos ez nem sikerült neki. Sőt, úgy érzem, hogy ez a cukorkás-tutti fruttis illatfelhő valahogy nem az én világom huszonegy évesen, nekem valahogy túl egysíkú a parfüm, ezt a fajta illatot egy nyári testpermetben tudnám elképzelni magamon maximum.

Tartósságát tekintve sem az igazi valahogy, 2-3 óra múlva a cukorkás illatfelhő elillan rólam. 

Az illatot egyébként leginkább csak hétköznapra tudnám ajánlani a kicsit bohókásabb jellege miatt, alkalmakra semmiképpen. Évszakban pedig a tavasz és nyár a tökéletes terep hozzá. Nem tudom ki a parfüm igazi célközönsége, de a Royal Revolutiont inkább a tinilányoknak ajánlom, valahogy a felnőtt nőkön már nem tudom igazán elképzelni - sőt, 18 év fölött sem igazán.

Összességében az illat maga finom, viszont a parfüm külseje és neve és a belbecs egyáltalán nincsen összhangban - ettől függetlenül bátran ajánlom bárkinek, aki szereti az édesebb, cukorkásabb, játékosabb illatokat!

Beszerezhető a parfümériákban, és az Iparfümérián. Bolti árak: 15 ml 5.799 Ft, 30 ml 8.399 Ft, 50 ml 10.999 Ft. Iparfümérián: 30 ml 5.430 Ft

(A terméket tesztelésre kaptam, azonban ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)