Üzemeltető: Blogger.

Januári kedvencek

DSC01665
Ugyan még egy nap hátravan a januárból, azonban én máris elkészítettem a kedvences bejegyzést - tőlem szokatlan módon. :) A januárom brutális volt, vizsgák vizsgák hátán, azonban 27-én végre magam mögött tudtam az egészet, így végre pihenhetek kicsit - ráadásul iszonyatosan jó dolgok történetek velem ebben a hónapban, és szembejött egy ritka lehetőség is, egy régi álmom, amiről be fogok számolni itt a blogon is, már nagyon kíváncsi vagyok! :) Na de vissza is a bejegyzés lényegéhez, nézzük a kedvenc januári termékeimet!


DSC01667
Ajakravalókból két kedvenc is akadt, az egyik az Essence már megszüntetett, de új formában visszahozott Stay matte  Velvet Rose nevű ajakkrémje - fehér bőrűeknek tökéletes nude szín, ugyanis az ajkakon egy kellemes barack árnyalatú nude-dá avanzsálódik. Egyedüli hibája viszont, hogy még a tökéletesen hidratált ajkakon is hajlamos rosszul mutatni, és mivel teljesen matt, jó alaposan alá kell hidratálni - így a kedvenc nude ajakkencém címet ezért még mindig a Catrice Ultimate Stay rúzsa birtokolja. A Beyu rózsaszín, téli limitált kiadású rúzsáról nemrég volt teszt a blogon (itt), így erről nem is mondanék sokat, annyit, hogy töretlenül imádom a színét, viszont ahhoz, hogy jól működjön, kell hozzá kicsi macera.
DSC01673
A Beyu holografikus fedőlakkja szintén ugyanennek a kiadásnak a darabja, és volt már róla teszt (itt), amiben kiderült, hogy több rétegben sima lakként is megállja a helyét - imádtam a körmeimen szilveszterkor, és januárban is.
DSC01676
Már elég régóta megszállott mániám sminkeléskor a szemöldököm kiemelése, és ehhez mindig nagy segítséget jelent, ha olyan darabra bukkanok amivel egész nap a helyén marad, és nem kell igazítanom rajta. Eleddig ez a Maybelline szemöldökceruzájának formájában valósult meg, ami viszont iszonyatosan gyorsan fogy, így egyik nap a Rossmannban álldogálva eldöntöttem, hogy kipróbálom a Catrice pénztárcabarátabb verzióját is - és milyen jó döntés volt! Az állaga ugyan nem waxos, de nem is kemény, a színe tökéletes, és ha rádobom még a márka szemöldökfixáló waxát, vagy a Mac átlátszó szemöldökzseléjét, egész nap a helyén marad minden szál. Imádom mindkét terméket, ha keresitek a tökéletes ceruzát + fixálót, meleg szívvel ajánlom mindkettőt!
DSC01666
Egyik Rossmannos körutam során pillantottam meg ezeket a kis Apple Roxanne névre hallgató parfümös üvegcséket a Rossmann polcain, és egyből megakadt a szemem ezen a rózsaszínen. Teszter nem lévén beleszagoltam a kupakjába - valamelyik kedves kollegina előzőleg már kifújt belőle, így megcsapott a parfüm kellemesen gyümölcsös, édeskés, Escada parfümökre hajazó illata, és egyből landolt a kosaramban - a vicc az, hogy összesen 700 Ft a 18 ml, így kategóriájában abszolút az olcsó illatok közé tartozik. A tartósságát tekintve sajnos ez meg is látszik rajta, ugyanis maximum 1-2 órát bír, viszont az illata mindenért kárpótol, és töretlenül imádom minden egyes fújásnál. Rengeteg más változata is van (kék, sárga, lila, piros, zöld), szerintem egyszer végigpróbálom mindet, hátha akad köztük még egy ilyen gyöngyszem!

Nektek mik voltak a hónap kedvencei? :)