Üzemeltető: Blogger.

Pár technikai újítás a blogon

Kicsit maceráltam a blogon, ezzel kapcsolatosan három dolog van, ami fontos lenne, lássuk is őket!

1. 2015-ös blogkérdőív: Egy-két kérdésből álló kérdőív amivel engem segítesz, hogy miből legyen több a blogon. Linkeltem már bejegyzésekben, de elveszett, így kiraktam jobb oldalra is, hátha többen rátaláltok - légyszi-légyszi töltsétek ki! :) Köszönöm. <<LINK ITT>>

2. Instagram widget - Kiraktam a jobb oldalra egy widgetet, amiben folyamatosan futnak az Instagramra feltöltött képeim, ha esetleg épp nem vagyok telefonközelben / nem rendelkeztek okostelefonnal. Nekem tetszik, hogy így futkosnak a képecskék, kicsit személyesebb hangulatot ad az oldalnak. <<NAILPOLISHMANIACBLOG>> néven megtaláltok egyébként, ha követni szeretnétek.

3. Ask-fm. Legyen vagy sem? Volt kint oldal egy modul amin kérdezhetettek tőlem Ask.Fm-en keresztül, de nagyon-nagyon ritkán volt használatban, így levettem. Igénylitek-e ezt esetleg? Mert ha igen, visszarakom valami fő helyre szívesen, csak én a kérdések számából úgy vettem észre, nem nagyon érdekel senkit. <<LINK ITT>> ha esetleg kérdezni szeretnétek.

A többi platform ahol elértek még: 
<<Twitter>>