Üzemeltető: Blogger.

Lush Valentin | Prince Charming Tusfürdő és Heart Throb Bubbleron habfürdő

DSC01775
A mai bejegyzésben a Lush limitált Valentin napi kollekciójának két darabját szeretném nektek megmutatni, egy tusfürdőről és egy habfürdőről lesz szó. :)

Prince Charming tusfürdő
DSC01774
Csomagolás és kinézet alapján azt hittem, hogy a Prince Charming tusi a téli (szintén limitált) vattacukros Snow Fairy kistestvére lesz, azonban amint beleszagoltam a flakonba, minden eddigi meggyőződésemet félre kellett tennem - ugyanis a név kicsit csalóka, a Prince Charming bizony nem az édességével fog minket elcsábítani, hanem inkább a frissességével. Gránátalmát és grapefruitot érzek ki belőle leginkább, és ennek a kettőnek az elegye egy friss, citrusos-savanykás illatot alkot, és ebbe beleszimatolva óhatatlanul is a tavasz jut az eszembe - nagyon frissítő, kellemes illat. A tusfürdő állaga kellemesen géles, már kis mennyiségben is jól habzik, és abszolút nem szárít. A leírás szerint mályvagyökér, fair trade vanília és gránátalmalé van benne, viszont az összetevőknél hátul ott szerepel még a grapefruit olaj is, én azt valamiért markánsan kiérzem az illatból.

Heart Throb Bubbleron habfürdő
DSC01776
DSC01867
Ez a kis cuki szívecske alakú habfürdő elméletileg az African Paradise kondícionáló illatára emlékeztet (amit sajnos én nem szaglásztam még), és a szívecske két fele össze van tapasztva, így akár két fürdésre is elegendő lehet. Én azonban mohó voltam, és mindkét felét a folyó víz alá tartva használtam el. :) Nagyon kellemes virágillata van, a vizet pirosra színezi, és nagyon jól is habzik - ha elég nagy a kád, a páros relaxálás is tökéletesen kivitelezhető benne. ;) A kádból kiszállás után kellemesen ellazultnak éreztem magam.
DSC01878
Összetevők: A termék összetevőit a Krémmánián találjátok meg (sajnos képet nem tudok beilleszteni a listáról, mert túl hosszú és nem látszódna rajta rendesen) itt.

Mindkét termék limitált, ezért Valentin nap után nemsokkal el is tűnnek a polcokról, így érdemes még előtte beszerezni őket - vagy a Lush honlapjáról, vagy a boltokból. A tusi legkisebb kiszerelése (100 g) 2.250 Ft-ba kerül, míg a habfürdő 1.590 Ft-ba.

Idén is visszatért a kollekcióba a Love Locket fürdőgolyó, amit tavaly már teszteltem is, ha kíváncsiak vagytok rá, ide kattintva megnézhetitek.

(A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)