Üzemeltető: Blogger.

Ebay kívánságlista - 1.

Mostanság igencsak rákattantam az Ebayre, így gondoltam hozok nektek egy kis bejegyzést arról, miket szeretnék a közeljövőben rendelni - a közeljövő alatt még a Karácsony előtti vagy már újév utáni időszakot értem leginkább. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én imádom másoknál ezeket olvasgatni, mert tuti hogy mindig találok más kívánságlistájáról valamit, ami bekerül az enyémbe, "úezkell!" felkiáltással. :D 

Téli sapka - INNEN, 1.192 Ft

Ezt a sapit nem biztos hogy megrendelem, hiszen láttam már szépet az üzletekben, de ránézésre megtetszett - több féle szín van belőle, és az ára sem rossz, a linken lehet látni "élesben" is.
9083 GR G DZ88
Sáltartó - INNEN, 880 Ft

Jelenleg úgy áll a dolog, hogy a kendőimet / sáljaimat a szekrény gombjára akasztom jobb hely híján, így igencsak jó hasznát tudnám venni egy ilyen szuper sáltartónak.
main ebay GTO413 Scarves Hanger Multi Use Tie Be

Holika Holika Baby Silky Foot lábradír - INNEN, 1.621 Ft

Ezt még Oh My Brush Vikinél szemeltem ki, jól jönne a lábaimnak egy kis kényeztetés. :)
$ 12 (3)
Ecsetkészlet - INNEN, 580 Ft

Rengeteg jó véleményt olvastam már erről a készletről, én főleg korrektor eldolgozására és satírozásra venném őket - és 580 Ft-ért négy ecset? Ne vicceljünk már! Naná, hogy jöhet!
$ 12 (1)

Tonymoly Delight Cotton pact átlátszó mattító púder - INNEN, 1.532 Ft

Ha elfogy az Essence verzióm, nagyon szívesen kipróbálnám mit tud a Tonymoly hasonló terméke - az ikonikus highlighterük nagyon bevált, (apropó, nemsokára hozok róla tesztet!), így bízom a márkában.
$ 12
Etude House szemhéjalap - INNEN, 1435 Ft

Olyan sokan és olyan jókat írtak erről a szemhéjalapról, hogy muszáj lesz megnéznem nekem is, mit tud. Aki próbálta már, véleményeket szívesen várok kommentben! ;)
$ T2e C16d HJHYFFk Lsi Uj3 BRv B0w Mvnw 60 12

Milani szemhéjalap - INNEN, 1.460 Ft + szállítási költség:1.670 Ft

És még egy ikonikus szemhéjalap, hello Milani féle verzió! A külföldi youtuberek ódákat zengenek róla, így nagyon szívesen kipróbálnám őt is. Viszont itt még a postaköltség is bőven megterheli az amúgy alacsony árat, konkrétan több a pk, mint maga a termék sajnos. De így is tuti, hogy meg fogom rendelni egyszer! 

$ T2e C16 JHJH8 E9q SEUfz( BRd)3d0 VYg 60 57

Nos, ez lett volna az én kis Ebayes kívánságlistám - ha van tapasztalatotok bármelyik itt található termékkel, írjatok nyugodtan, de azt is szívesen várom, hogy ti mit szeretnétek / fogtok rendelni a közeljövőben az Ebayről! :)