Üzemeltető: Blogger.

Arcápolás | Loreal Nutri Gold arcolaj

DSC01088
Amikor megtudtam, hogy a második L'oreal Blogger Dayen ez az arcápoló olaj is a csomagunkban lakozik, nagyon megörültem - aki régebb óta olvas, az tudja hogy száraz a bőröm, így előnyben részesítek minden olyat, ami valami pluszt adhat a hidratáláshoz. Lássuk, hogyan teljesített a L'oreal arcra való olaja!
DSC01090
Az olaj adagolója pipettás, (ami nagy öröm, mert kevesebb az esélye hogy ügyes véletlen mozdulattal magamra borítom az egészet). Beleszagolva és használat közben is nagyon-nagyon erős illata van, ami sajnos az én orromnak már-már a kellemetlen kategóriát súrolja. Az olaj állaga meglepően vizes, nem az a tömör és selymes érzet, mint pl a Kerastase hajolajánál. A csomagolás azt írja, hogy nyolc esszenciális olaj van benne (levendula, rózsa, rozmaring, kamilla, majoranna,muskátli, narancs, angol levendula).


Lehet használni simán ömagában is, én azonban szívesebben keverem össze az aktuális hidratálókrémemmel. Egy csepp olaj, és a szokásos adag hidratálókrém, ezt összekeverem az ujjaimon, és belemasszírozom az arcomba - így a hidratálókrém is fel lesz picit turbózva, és én sem érzem azt a tömör, olajos érzést az arcomon. Ugyan kell neki egy kis idő amíg beszívódik (főleg ha sikerül többet cseppentenünk a kelleténél), hatásként viszont kellemesen puha az arcom. Az olaj 30 ml egyébként, ami szerintem valakinél egy évig is simán kitarthat.

 Nálam sajnos hajlamos pattanásokat okozni a huzamosabb használat után, ez valószínű a rengeteg illatanyagnak köszönhető - ezért egy ideje pl már nem is nyúltam hozzá, még fontolgatom hogy mi legyen a sorsa.

INCI LISTA
Névtelen 1

Összességében inkább száraz bőrre ajánlanám, az ötlet nagyon jó, viszont a belepakolt olajok és illatok egy kicsit soknak bizonyultak az én bőröm számára.

Megtalálhatjátok a drogériákban, 3.499 Ft-ért.

(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)