Üzemeltető: Blogger.

Haul | Augusztus

DSC00458
Augusztusban sikerült lecsapnom jónéhány szuper dologra, így ezeket a szokásos összefoglalóban meg is mutatnám :)

DSC00459
Két Himalaya Herbals terméket is vettem, az egyik a diós-almás arcradír, a másik pedig a radírozós arctisztító. Mivel a márka nem tesztel állatokon és szépek az összetevői, gondoltam mindenképpen kipróbálom - de azt kell mondjam, hogy sajnos pár hét elteltével sem vagyok túl jó kapcsolatban a termékekkel, de ezt egy részletesebb bejegyzésben ki is fejtem majd!
DSC00460
Behódoltam én is a nagy hajfánk őrületnek, és a Claire's-ben be is szereztem egyet. Tényleg szuper találmány, és bazi egyszerű is használni, nagy kedvenc lett. :) A karkötők pedig a H&M-ből vannak - első látásra szerelem lett mikor megláttam őket, aztán végül mégsem vettem meg, csak később. Ezt már utólag nagyon bánom, mert az arany, a rose gold és az ezüst verzió mellett volt egy színes darabokból álló is amiért még most is fáj a szívem. :(
DSC00463
A Catrice lapos pirosítóecsetéről sok jót olvastam, és mivel a saját ferde ecsetkémmel nem vagyok túl jóban, ezért beruháztam rá. Két napja használgatom, eddig tetszik -  igaz, hogy lehetne tömöttebb is mert így kicsit nehéz felvenni vele a pirosítót, de ezen kívül hibátlan! A Mac Something Special korallos-barackos krémpirosítója pedig a legelső high-end pirosítóm, a márkától eddig csak szemceruzát, por állagú pírt valamint rúzst próbáltam, így épp itt volt az ideje hogy krémpír fronton is körülnézzek. Róla is jön teszt mindenképpen!
DSC00465
Ez a H&M-es testpermet a karkötők mellé csúszott be (éljen az impulzusvásárlás!) Isteni tutti-fruttis gyümölcsrágóra hajazó illata van, azonban  egy bő 20-30 perc múlva már semmit nem érezni belőle - leginkább akkor használom ha nincs kedvem parfümhöz nyúlni és egy könnyedebb illat is megteszi. A kiszerelése miatt viszont nem éppen táskabarát darab sajnos.


Nektek melyik volt a legkedvencebb darab az augusztusi vásárlásból? :)