Üzemeltető: Blogger.

Júliusi Haul

DSC00071
Júliusban sok dolgot ki tudtam pipálni a kívánságlistámról, legfőképpen ezeknek a szerzeményeknek örülök a legjobban. :) Lássuk is!
DSC00072
Tusfürdőkből két újat is sikerült beszereznem, ebből a Balea mandarinosa már szerepelt a júliusi kedvencekben is - a Dermacol epres-rebarbarása azonban nem. Nagy reményeket fűztem hozzá, de eper helyett inkább a rebarbara dominál benne és számomra picit fura, mert epret vártam. :(
DSC00073
A Balea citromos-tejes borotvagélje teljesen az Alverde ugyanilyen illatú tusfürdőjére emlékeztet, citromos süti illata van. Nyamm!
DSC00074
A Montagne de Jeunesse maszkokat a Claire's-ben szereztem be, 490 Ft-ért kettő darabot. (A Müllerben is láttam őket mini kiszerelésben) Az egyik epres hidratáló maszk, a másik pedig csokis és pórutisztító - mindkettőt kipróbáltam már, kíváncsiak vagytok rájuk esetleg? A Vichy új Aqualia Thermal széruma pedig tesztelésre érkezett, azóta minden nap használatban van így nemsokára jön róla a véleményező bejegyzés.
DSC00075
Az Essence All About Matt átlátszó púdere lett végül a kiválasztott, róla is érkezik a bejegyzés hamarosan. A Claire's szájfényt is mutattam már a kedvencekben, picit ragad de gyönyörű színe és fénye van, ráadásul tartós is. A Maybelline Fit me korrektora az utánpótlás az elfogyott Astor Skin Matchemre, és ezt meg kell mutassam nektek, mert nem hiába áradoznak róla Youtubeon a külföldi vloggerek! A Tonymoly Cryastal Light-ja elvileg Benefit hasonmás, így úgy gondoltam teszek vele egy próbát a rózsaszín változatban. Nem csalódtam, gyönyörű a fénye, és a csomagolása is irtó cuki!
DSC00076
Az Yves Rocher kókuszos parfümje, a Coco de Noix már a Glamour napok óta kívánságlistás volt - picit töményebb kókusz, de igazi nyári parfüm, ez a kis kiszerelés nagyon sokáig elég lesz. Az Escada Taj Sunset a legújabb parfümszerelem, Iparfümériás szerzemény - 7,4 ml csupán, így vigyázni fogok rá mint a szemem fényére! :)
DSC00077
Elfogyott a Toni & Guy hővédőm, így erre a Lee Stafford darabra esett a választásom a Müllerben. Ez a legkisebb kiszerelés belőle, így kipróbálásra tökéletes ez az 50 ml. Írták többen Krémmánián, hogy Thierry Mugler híres parfümjének illatára hajaz, az Angelre - hatalmas bánatomra ez tényleg így van... (Az Angel az egyik parfüm amit képtelen vagyok elviselni magam körül, egyszerűen elüldöz)
DSC00082
Ez a Claire's-es neonbarack lakk is régóta kívánságlistás volt már, így örültem mint majom a farkának amikor újra lett belőle a polcokon! Igazi nyári lakk, gyönyörű színe van.
pipellő
Ebbe a New Yorkeres cipőbe már akkor beleszerettem amikor megláttam, amikor pedig 1490 Ft-ért vesztegették nem volt több kérdésem, rohantam vele a kasszához. :D Nagyon kényelmes és imádom a mintáját is, tuti beszerzek még ebből a fazonból más színt is, igazi rohangálós - munkába menős darab!