Üzemeltető: Blogger.

Relax | Lush: Bunch of Carrots habfürdő

DSC00181
Ezek a jópofa, hármasával csokorba kötött répák (amik valójában habfürdők) a Lush húsvéti kollekciójában találhatóak meg. Lássuk mit tudnak!

A három répa tömege 150 gramm. Buku, bergamott és citrom illóolajat tartalmaznak, így a habfürdőknek narancsos beütásű, trópusi gyümölcsökre hajazó illatuk van.

Különlegességük hogy többször használhatóak, a hivatalos leírás szerint folyó víz alá kell tartani őket, vagy megkeverni velük (vagyis jobban mondva egy darabbal) a fürdővizet, hogy hab képződjön. Én kipróbáltam a fentebb említett mindkét módszert, sőt egy harmadikat is (letöröm a répa felét, majd a vízbe dobom), de azt kell mondjam hogy életemben először kissé csalódott vagyok egy Lush termékkel kapcsolatosan. Ugyanis hiába tartottam, kevertem-kutyultam őket a vízben, azon kívül hogy narancssárga lett a fürdővizem, alig akart valamicske hab képződni - ha képződött is, sajnos eléggé alulmúlta a nagy habfürdőről alkotott elképzeléseimet. Illetve a vízbe beledobott répának kellett legalább egy 20 perc mire feloldódott, és hiába volt egy elég nagy darab, alig kaptam belőle valami habot, ellenben viszont a víz kissé csúszós lett. Őszintén szólva fogalmam sincs miért van ez, még sosem történt velem ilyen.... Emiatt viszont nem szeretném lehúzni ezt a habfürdőt, lehet hogy az enyémmel van valami gikszer, ezt sem merem kizárni. Az illata mindenesetre nagyon finom, azért próbálkozni fogok vele még!

2.550 Ft-ért vásárolhatjátok meg akár a Lush webshopjában, akár a boltban a kollekció többi tagjával együtt, amikről szintén érkezik még bejegyzés!