Üzemeltető: Blogger.

A Glamour napok margójára, keserű felhanggal




Idén úgy döntöttem, hogy belevágom magam én is a Glamour napi forgatag kellős közepébe, és megnézem mégis mennyit lehet spórolni, vagy nem spórolni, eredmény: egyetlenegy db elhasznált kupon, és 10x annyi idegeskedés és keserűség. Lehet nyugodtan sárdobálni, de azt hiszem egy nagy levegőt véve leírom az őszinte véleményem erről az egész kálváriáról.
Az egész már a felárazott Color Tattooknál kezdődött (lásd Andi bejegyzését a témáról), majd ott folytatódott, hogy elindultam az Yves Rocherba a 40%-os kuponkámmal, hogy majd jól lecsapok a kókuszos parfümjükre - azonban a boltba érve szomorúan konstatáltam, hogy zöld pontos, azaz nem érvényes rá a kedvezmény. Nagyon meglepő módon, a bolt 90 százaléka zöld ponttal volt ellátva, csak a 6-7 ezres és azon felüli termékek nem... nem vagyok paranoiás, de nem hiszem hogy ez puszta véletlen műve lett volna. Keserűen osztottam meg tapasztalataimat a blog Facebook oldalán erről az esetről, és kisebb meglepetésemre jó pár ember megerősített, hogy ilyenkor olyan is zöld pontossá sikeredik, ami amúgy életében nem látott még se zöldet, se pontot. Végül elment a kedvem a megvásárlásától teljes áron (egyébként nem nagy összeg, de inkább bosszúsan kifordultam a boltból..)

Kálvária, második rész, esetem a Rexona dezodorral: úgy alakult, hogy elfogyott a kedvenc Rexona Maximum Protection dezodorom pénteken. Én ezt égi jelnek vettem, volt rá 25%os kedvezmény a Tescoban, gondoltam ha már nincs kókuszos parfümöm, erre mindenképpen lecsapok, fontosabb is. Szépen nyugisan lekaptam a dezodort a polcról, a kasszához érve azonban mégsem működött a kedvezmény - átirányítottak a vevőszolgálathoz, a hölgy kedvesen mondta hogy nézzem meg az üzletlistát, hátha náluk nem érvényes. Én buta, persze ezt nem tettem meg, így hazaérve gondoltam akkor megoldom eme problémát - igen ám, csakhogy a lista helyett ez fogadott:


A láthatatlan lista a kedvezményt elfogadó Tescokról...Avagy most akkor el kellett volna fogadniuk a kedvezményt vagy sem?



Lista (negyede) a kedvezményt elfogadó GAS üzletekről.... Összehasonlításképp.


Országszerte a Tesco hiprmarketekben, lista sehol, én meg nem vagyok Wonder Woman, hogy most kitaláljam melyik Tesco vesz részt az akciókban és melyik nem, ráadásul egyik sincs valami közel - bezzeg a GAS üzletek listája csurig van... Akárhogy kerestem-kutattam a Google berkeiben, a megadott oldalon sem találtam semmiféle Tescos listát, így hagytam a fenébe az egészet, szerintem én bőven megtettem mindent ezügyben. Egy db kupont használtam fel,a  Rossmanosat a Catrice szemöldök géljére, plusz egy 10%os Rossmanos kuponnal (nem Glamouros) tudtam valamicske kedvezményt lefaragni a dezodor árából.

Ez volt tehát az én legelső és legutolsó Glamour napom, ennyi élmény nekem bőven elég volt - a ruhaboltokba barátom miatt be-benéztünk, de felárazott dolgokat és egymást taposó embereket láttunk csak. A Glamour napok számomra nem arról szól amiről szólnia kellene - az üzletek egymással versengve feláraznak és tüntetik el a dolgokat hogy végül ők járjanak jól és ne a vásárló - csak sajnos ezt az emberek még mindig nem veszik észre, mert mindenki úgy rohant minden boltba, mintha minimum ingyen osztanának dolgokat...