Üzemeltető: Blogger.

Teszt | NYX mono szemhéjpúder Aloha

DSC00201
A mai bejegyzés főszereplője egy sminktermék lesz, méghozzá a NYX egyik mono szemhéjpúderének Aloha nevű árnyalata. :) Lássuk!
DSC00185
A mono nagyon kis csinos csomagolásban érkezik, a felületén a NYX-től megszokott mintával. Nagyon kis helyet foglal és jól záródik - így igazi táskabiztos darab lehet alkalomadtán. 2,5 g szemhéjpúdert tartalmaz a pan.
DSC00206
Az állaga kellemesen selymes, felvitel közben egyáltalán nem porzik és nem is potyog. A szín maga egy világos- fényes taupe szín, amit igazán én inkább kiemelőszínként használtam, mint önmagában mert (ahogy a képeken is láthatjátok) nagyon kis visszafogott színe van ami alappal sem változik sokat, így valószínűleg ez a szín direkt erre is lett tervezve. A tartósságát illetően viszont ugyanolyan jól szuperál mind a NYX, mind az Artdeco alapjával, 6 órát pl simán kibír a szemhéjamon.

Összességében: Nem potyog, nem porzik - kiemelőszínként a szemöldökcsont alá pedig tökéletes, én nagyon szeretem.

TIPP: szerintem highlighterként is szuperül kihasználható az arcon, ha épp nincs a kezetek ügyében egy, próbáljátok ki! :)

Ez a mono szemhéjpúder 47 árnyalatban (azt hiszem van bőven választék! :o) ) elérhető Alveolashop weboldalán, 1.990 Ft-ért.